• Lydiaree

MammaBarnTräff i GBG???

Det känns som att våren är här runt hörnet och känner att man vill lära känna fler mammor med barn i samma åldrar! (känner inte många) Det hade varit roligt iaf om man kunde ta en prommenad i slottskogen el en fika i det härliga gbgs stad.

Själv är man ensamstående 21-åring med två barn. första född -09 och andra -10. Alla välkommnas ensamsåtende/ par, såklart =)!

((Som fika ställe i stan när man har barn, rekommenderas Cafe Glädjebubblan!  Dock har jag själv aldrig varit där men förlitar mig på den person som sa det till mig =). Kan hända att fler känner att det ibland blir svårt med fika i stan med barnen. Det här stället är inriktat på just barnfamiljer!))

Hoppas iaf att någon är intresserad för en tur med barnen!

Mvh!

• Svar på tråden MammaBarnTräff i GBG???
  • Lydiaree

Jaamen vad roligt!! Är ganska ny här så har inte sett att ni har svarat! =) Det vore roligt om man kunde ses i slottskogen kanske? finns fikaställen där man kan sitta med barnvagnar . Har jag för mig iaf =)!  vilka dagar passar det för er? Jag har både min son och min dotter som sagt så går min pojk på dagis tis- tors mellan 9 och 14. Skulle en sådan tid passa er? =)

Svar på tråden MammaBarnTräff i GBG???