• Lydiaree

MammaBarnTräff i GBG???

Det känns som att våren är här runt hörnet och känner att man vill lära känna fler mammor med barn i samma åldrar! (känner inte många) Det hade varit roligt iaf om man kunde ta en prommenad i slottskogen el en fika i det härliga gbgs stad.

Själv är man ensamstående 21-åring med två barn. första född -09 och andra -10. Alla välkommnas ensamsåtende/ par, såklart =)!

((Som fika ställe i stan när man har barn, rekommenderas Cafe Glädjebubblan!  Dock har jag själv aldrig varit där men förlitar mig på den person som sa det till mig =). Kan hända att fler känner att det ibland blir svårt med fika i stan med barnen. Det här stället är inriktat på just barnfamiljer!))

Hoppas iaf att någon är intresserad för en tur med barnen!

Mvh!

• Svar på tråden MammaBarnTräff i GBG???
  • Zara

hej hej jag träffas gärna på promenix lr fika :) jag bor för tillfället i bergsjön i gbg men skall så småningom flytta till kungälv , har en dotter på 4 månader 

• Pop84

Hej!
    Hoppas att tråden inte dött redan...
    Jag skulle gärna hänga med på en träff jag med. Har nyligen flyttat till gbg och känner inte så många här.. Har en son som är född i dec -09 och vi skulle båda tycka att det var kul med lite lekträffar

• Lydiaree

Jaamen vad roligt!! Är ganska ny här så har inte sett att ni har svarat! =) Det vore roligt om man kunde ses i slottskogen kanske? finns fikaställen där man kan sitta med barnvagnar . Har jag för mig iaf =)!  vilka dagar passar det för er? Jag har både min son och min dotter som sagt så går min pojk på dagis tis- tors mellan 9 och 14. Skulle en sådan tid passa er? =)

• ungmamma2011

Hej!
    Hoppar oxo in här då man inte har så många i ens egna ålder som har barn. Fick våran dotter den 23 feb, snart en månad sen=)
    Följer gärna med på fika så fort hon blivit några vckor äldre.

Svar på tråden MammaBarnTräff i GBG???