Några som tycker om sin partners barn??
Min sambo gör lika mycket med min son som jag gör. Och ekonomin har vi gemensam fast de krävs större lägenhet så min son kan ha eget rum.
Vi är båda angagerade i saker som rör min son och de är inget vi bestämt utan de har bara kommit naturligt.
Jag trodde de va så de flesta familjer levde när det fanns barn med i bilden även om de va dina, mina eller våra att man hjälps åt.
MEN om man läser på familje liv så känns de som de flesta egentligen ogillar sin partners barn sen innan och tycker de varken känslomässigt eller ekonomiska behöver ställa upp.
Jag ser de så att vi bor under samma tak och då hjälps vi åt med saker. Kan jag hjälpa till med att underlätta min sambos vardag så gör jag de precis som han gör de samma för mig.
ÄR DET KANSKE SÅ ATT DET ÄR LÄTTARE FÖR EN KILLE ATT ACCEPTERA OCH TA TILL SIG SIN PARTNERS BARN??
Min sambo har tex inget problem alls om vi får ett barn tillsammans att vi ännvänder min sons vagn , kläder osv. Har dock läst om tjejer som tycker mannen är galen som vill använda sina barn sen tidigare saker till deras gemensama barn.