• Wirginia

betalt??

Undrara hur mycket ersättning man får om man har två fosterbarn i 5 och 8 års åldern????
    nån som vet?? 

• Svar på tråden betalt??
  • morochmer

Det är varierar med arbetsinsatsen. Varför undrar du?

• Wirginia
    morochmer skrev 2011-03-04 07:35:17 följande:
    Det är varierar med arbetsinsatsen. Varför undrar du?
    har två barn som är tillfälligt fosterhems plaserade.... skulle vara intressant att veta....
  • morochmer
    Wirginia skrev 2011-03-04 07:46:58 följande:
    har två barn som är tillfälligt fosterhems plaserade.... skulle vara intressant att veta....
    Menar du att du har tagit ett jourhemsuppdrag? Eller att dina barn är placerade?
  • Lindis1974

Kan inte detta stå på ex kommunens hemsida ! Antar att det är TS barn som är placerade annars hade denne nog vetat ?

• morochmer
    Lindis1974 skrev 2011-03-04 07:57:45 följande:
    Kan inte detta stå på ex kommunens hemsida ! Antar att det är TS barn som är placerade annars hade denne nog vetat ?
    Jag tycker det men det framgår inte. Varför skulle ts vilja veta vad jourhemmet får betalt för sitt arbete?
    Ts?
  • Wirginia
    morochmer skrev 2011-03-04 07:49:28 följande:
    Menar du att du har tagit ett jourhemsuppdrag? Eller att dina barn är placerade?
    jag har två av mina barn plaserade och tycker att det vore intressant att veta hur mycket dom tjänar på att ha två barn hamma hos sig.... Tänker inte fråga dom...
    någon som har lite koll??? 
  • morochmer
    Wirginia skrev 2011-03-06 12:03:45 följande:
    jag har två av mina barn plaserade och tycker att det vore intressant att veta hur mycket dom tjänar på att ha två barn hamma hos sig.... Tänker inte fråga dom...
    någon som har lite koll??? 
    Till att börja med så är det ett tufft arbete att ta ett sådant uppdrag. Men runt 4 tusen kr/månaden/barn minus skatt ca Om det inte är extra krävande med flera diagnoser eller riktigt besvärlig föräldrakontakt osv.

Det är för allt dygnetrunt jobb de gör. Samarbete med soc, sjukvård, bup, biosläkt,skola, barnomsorg osv osv.
    Varför finner du det intressant?
  • Wirginia
    morochmer skrev 2011-03-06 12:41:08 följande:
    Till att börja med så är det ett tufft arbete att ta ett sådant uppdrag. Men runt 4 tusen kr/månaden/barn minus skatt ca Om det inte är extra krävande med flera diagnoser eller riktigt besvärlig föräldrakontakt osv.

Det är för allt dygnetrunt jobb de gör. Samarbete med soc, sjukvård, bup, biosläkt,skola, barnomsorg osv osv.
    Varför finner du det intressant?
    klart att det är intressant att veta hur myckat någon har för att ta hand om mina barn... får inte ett enda öre när vi har dom varannan helg och alla lov och studiedagar.... har inte ens barnbidraget eller bostadbidraget kvar...
  • Lindis1974

Menar du att ni ska få pengar för att ta hand om er egna barn?
    Förlåt om fr

• Lindis1974

Förlåt om frågan är dum men jag förstår inte riktigt vad du menar?

Svar på tråden betalt??