• Najje79

Börjat utredning efter tre eller fler missfall

LadyA01: Nope, inga resultat ännu, det dröjer nog minst en månad till.
    Åh, vad roligt med möhippa, blev du överraskad?? Jag hade ingen aning när min var, min man skulle ta med mig till spa och kompisarna kidnappade mig på vägen =)
    Bara två veckor kvar till den stora dagen!! Vad nervöst =)
    Bra tänkt att ta lite paus och bara koncentrera er på er lycka och resan, det gör ni helt rätt i.

Happy hey: Hur mår du? Hoppas du har sluppit ha alltför ont och att du har människor runt omkring dig som stöttar dig! Kramis!

• Najje79

Happyhey: Vad skönt att du kan se framåt, du är oerhört stark! Jag håller verkligen med dig om att det inte hjälper att få höra om alla andras missfall, det gör ju inte mig gravid eller mamma....

det känns så orättvist att man ska behöva gå igenom inte ett, utan flera missfall! men det är som du säger, se framåt och ta tag i nästa omgång. kommer ni fortsätta med ivf?

• Najje79

LadyA01: Vad tråkigt att det blev så lång väntetid... Men det kanske kan vara skönt att bara få vara nygifta och ha sommaren på sig att ta hand om varandra? Är det till helgen ni gifter er eller nästa??

• Najje79

Happy hey: Hur har det gått? Blir lite orolig, hoppas allt har gått bra och att du slipper störtflod och magont på din resa!! Kramisar!

M.L.L: (förkortar ditt nick, hopppas det är ok =) ) Fy sjutton att behöva gå igenom det du har gjort! Det är så förbaskat sorgligt att jag finner inga ord1 du är oerhört stark som orkar se framåt och orkar "prata" om det här! Kramar i massor! jag gör också IVF, men nu har vi en lite paus med väntan på mf-utrednings-resultaten. Hur kommer ni att gå vidare??

LadyA01: Hurra, vad skönt att kunna boka in den tiden i almenackan!! Och åhå, vad jag ska tänka på dig på lördag! Nu är det bara två dagar kvar till pirr i magen och löften och en underbar dag!! Kraam!

• Najje79

Piggelin31: Hej och välkommen hit! Och beklagar verkligen dina missfall!

jag vet inte om man måste vänta innan man får ta blodprov men vi var tvungna att stå i kö i nästan tre månader innan vi fick börja utredningen. Men annars kanske det räcker med ett negativt gravtest så det inte finns kvar några rester av hcg? men jag vet inte...

hoppas iallafall att ni få starta utredningen snabbt och komma igång med bebisproduktionen igen. hur många ivf försök har ni gjort?

Kraam

• Najje79

Happy hey: Men vad jobbigt! Hur mår du? Blöder du ingenting? vad tycker läkaren om Cytotec inte hjälper i helgen? Tänker på dig! kraaam!

• Najje79

LadyA01: GRATTIS PÅ DIN BRÖLLOPSDAG!! Önskar dig en underbar dag med mycket kärlek och skratt och en underbar smekmånad med god mat, upplevelser och avslappning! Kramar i massor!

• Najje79

Piggelin31: ja, det är konstigt att man orkar ställa sig upp och gå vidare efter så fruktansvärda upplevelser! Men viljan att bli mamma är så oerhört stark så man drivs väl av den.
    Jag tycker absolut att du ska ringa till läkaren om du inte börjar blöda. Om du får riktigt ont och det inte kommer igång så kanske du ska ringa gynakuten redan imorgon så att du får hjälp.
    Kram på dig!

Svar på tråden Börjat utredning efter tre eller fler missfall