• Aniookey

Mammaledig i Solna/Sundbyberg?

Hej!
    Jag är en 32-årig nybliven mamma som sitter hemma med min son på 4 veckor. Jag vill gärna komma i kontakt med andra mammor i Solna/Sundbyberg som vill träffas för fika, lunch eller promenad på dagarna. Känner inga andra mammalediga i området och är verkligen sugen på sällskap!

Det skulle vara trevligt att komma i kontakt med andra mammor med barn i samma ålder. Vi kan ta en sväng runt Lötsjön eller blockera något fik i Solna Centrum med våra barnvagnar.

• Svar på tråden Mammaledig i Solna/Sundbyberg?
  • marla333

hm, tänkte precis starta en tråd om barnvagnspromenader i sundbybergsområdet =P
    men så hittade jag den här!
    blev det nån promenad?

har precis flyttat hit och det känns ensamt på dagarna. har oxå en dotter på 7månader.

• Aniookey

Jajamensan, promenad blev det :) vi har ännu ingen ny tid för promenad, men jag föreslår måndag kl 13. Mötesplats: nedanför Sundbybergs kyrka, vid rondellen tulegatan. Vad säger ni?

• Aniookey

Eller inte, för jag insåg att jag inte kan på måndag, har läkartid då...

• Magriffe

Men ons kl 13 blir väl? Samma plats! :) jag kommer vara där! :)

• bollanmollan

hej jag har en 2 åring och en 2 månaders, båda är pojkar. Bor i närheten av solna centrum. skulle gärna vilja ses, tyvärr är vi sjuka nu.

• Magriffe

Bollanmollan! Häng på promenixen på ons kl 13 då? Om ni är friska såklart. :)
    Krya!

• Aniookey

Ja onsdag kl 13 satsar vi på!

• bollanmollan
    Magriffe skrev 2011-03-10 09:09:25 följande:
    Bollanmollan! Häng på promenixen på ons kl 13 då? Om ni är friska såklart. :)
    Krya!
    Vi får vänta några veckor innan vi kommer med, var på akuten i dag och den lilla har fått rs virus.
  • Magriffe

Oj! Krya krya! Vi håller igång tråden här med nya promenix tider, så kan ni haka på när det blir bättre. :)

• Magriffe

Tjejer vi är magsjuka här! :( så vi stannar inne idag. Men vad sägs om nästa ons? Samma plats? Tid 10.30?

Svar på tråden Mammaledig i Solna/Sundbyberg?