• Magriffe

Mammaledig i Solna/Sundbyberg?

Hello! Jag är nyinflyttad till Sumpan, 34 årug mamma med 7 månaders dotter! Hittar gärna på något!

• Magriffe

Ja! Gärna! :) funkar imorrn på förmiddagen? Vi bor på vegagatan (vid sundbybergs skola)

• Magriffe

Strålande! 10.30 vid sundbybergs kyrka. Är det den kyrkan vid tulegatan typ?

• Magriffe

Yes! Perfekt! Ses imorrn :)

• Magriffe

Gemma! Följ med på promenix på måndag om du vill? :) vi träffas 10.30 nedanför sundbybergs kyrka. Promenix o sen fika/lunch nånstans om man vill de.

• Magriffe

Men ons kl 13 blir väl? Samma plats! :) jag kommer vara där! :)

• Magriffe

Bollanmollan! Häng på promenixen på ons kl 13 då? Om ni är friska såklart. :)
    Krya!

• Magriffe

Oj! Krya krya! Vi håller igång tråden här med nya promenix tider, så kan ni haka på när det blir bättre. :)

• Magriffe

Tjejer vi är magsjuka här! :( så vi stannar inne idag. Men vad sägs om nästa ons? Samma plats? Tid 10.30?

• Magriffe

Fler än vi som verkar hängiga....
    Ny promenix kommer äga rum tisdag 22/3, kl 10.30 möts vi nedanför syndbybergs kyrka (där vägarna möts i rondellen, tulegatan)
    För övrigt tänkte jag och bebis besöka öppna förskolan på onsdagen (21/3) haka gärna på! :)

• Magriffe

:( jag kan inte. Måndag eller fredag?

• Magriffe

Nedanför sundbybergs kyrka, en rondell där, tulegatan. Jag har svart vagn och lila stövlar.

• Magriffe

Härligt! :) ses då! Ha en fin helg!

• Magriffe

Åh! Krya! Vi är risiga här ochså :(
    Trevlig helg på er!

• Magriffe

Åhh! Mysigt! Vi är på sen igen när vi kan flytta hem igen! (stambyte....i övermorrn ryker badrummet...)

Svar på tråden Mammaledig i Solna/Sundbyberg?