• Aniookey

Mammaledig i Solna/Sundbyberg?

Hej!
    Jag är en 32-årig nybliven mamma som sitter hemma med min son på 4 veckor. Jag vill gärna komma i kontakt med andra mammor i Solna/Sundbyberg som vill träffas för fika, lunch eller promenad på dagarna. Känner inga andra mammalediga i området och är verkligen sugen på sällskap!

Det skulle vara trevligt att komma i kontakt med andra mammor med barn i samma ålder. Vi kan ta en sväng runt Lötsjön eller blockera något fik i Solna Centrum med våra barnvagnar.

• Svar på tråden Mammaledig i Solna/Sundbyberg?
  • Magriffe

Hello! Jag är nyinflyttad till Sumpan, 34 årug mamma med 7 månaders dotter! Hittar gärna på något!

• Aniookey

Kul! Vad sägs om en promenad i veckan? Vart i sumpan bor du? Kan ju vara en utmaning att forcera snövallarna, men runt Lötsjön går man enkelt två barnvagnar i bredd :)

• Magriffe

Ja! Gärna! :) funkar imorrn på förmiddagen? Vi bor på vegagatan (vid sundbybergs skola)

• Aniookey

Förmiddagen i morgon funkar bra! Vart är smartast att ses? (Om vi vill gå runt Lötsjön?). Nedanför Sundbybergs kyrka? Vad sägs om kl. 10.30?

• Magriffe

Strålande! 10.30 vid sundbybergs kyrka. Är det den kyrkan vid tulegatan typ?

• Aniookey

Ja, precis. Vi kan ju ses nedanför där de två vägarna runt kyrkan möts vid Tulegatan i en liten rondell. Ses 10.30!

• Magriffe

Yes! Perfekt! Ses imorrn :)

• gemma

jag bor i spånga & har en 6 månaders (om 2 dagar! gud så tiden går!) dotter.. bara en station från Sundbyberg :) 

• Magriffe

Gemma! Följ med på promenix på måndag om du vill? :) vi träffas 10.30 nedanför sundbybergs kyrka. Promenix o sen fika/lunch nånstans om man vill de.

• Aniookey

Ja, häng på om du har möjlighet. Jag håller tummarna för att det blir lika soligt och fint som i helgen!

Svar på tråden Mammaledig i Solna/Sundbyberg?