Inlägg från: Lyckligajag78 |Visa alla inlägg
  • Lyckligajag78

operera bort bristningar på mage! jag står inte ut!

Testa dermaroller, kan ta bort många av striorna, dessutom kan man göra det hemma

• Lyckligajag78

Testa dermastamp som är snäppet bättre än dermaroller. Mina bristningar är nästan helt borta, helt fantastiskt!

• Lyckligajag78

Det är bättre än dermaroller iaf. Man kan mer koncentrera sig på stället så att säga. Men visst man får inte vara för finkänslig, det känns det gör det ju. Men det är det värt!!

• Lyckligajag78

Har också köpte en dermastamp på 2,5 mm. Kört med 1,5 mm på bristningar men jag kommer bara upp i 50 % förbättring, tror helt klart att det finns mycket mer att ta bort om jag vill. Med dermastamp kan du koncentrera dig på området och 2-3 behandlingar krävs, dermaroller är väldigt effektivt också, men gör mer ont och du rollar över stora områden. Dermastamp är en goodblessing, tror att det är något som kommer att bli väldigt stort i framtiden. Det är som fractional laser och jag har testat både dermaroller och fractional, måste säga att dermaroller/dermastamp är grymmast!!!!!

• Lyckligajag78

Jag tror att du kan göra underverk med dina bristningar. Försök att ha tålamod när du dermarollar eller kör med dermastamp. Det kommer att blöda, var noga med att sprita och så efter och innan. Vi får se hur det går med 2,5 mm, hua, den är rätt stor men nålarna är otroligt vassa så de går lätt ner i huden med ett lätt tryck! Lycka till och bara fråga om det är något!

Svar på tråden operera bort bristningar på mage! jag står inte ut!