Inlägg från: Mina3älsklingar |Visa alla inlägg
  • Mina3älsklingar

operera bort bristningar på mage! jag står inte ut!

miyouuss skrev 2011-03-01 00:54:17 följande:
    men alltså vad är det ni inte förstår. jag ska inte ha fler barn, även om jag vill det. jag går inte igenom en förlossning till pga mina komlikationer. isf skulle det bli snitt och det vill jag inte häller. så nu vill jag ha den kropp jag känner tillhör mig. detta handlar inte om mitt barn jag älskar min dotter över allt annat i hela världen och jag vet att bristningarna kom dit av en god orsak och nu vill jag inte ha dom kvar då kan jag väl få ta bort dom om det inte stör er så MYCKET
    ts bry dig inte om de bara, vissa kan bara inte låta bli. man kan ju inte säga ja har de värre än dig så nu SKA du inte må dåligt, går liksom inte att jämföra sånt. själv har ja massor av bristningar på magen som faktiskt inte går att räkna å skulle bara DRÖMMA om att ha din mage mn förstå ju att du vill få bort de för för dig e de ju mycket. men tänkte själv prova de som "andra2"gjort å hoppas på ett bra resultat,kansk du oxå borde prova de,hade ju varit synd å förstöra din annars väldigt fina mage me ett stort ärr efter operationen.
  • Mina3älsklingar
    miyouuss skrev 2011-03-01 00:54:17 följande:
    men alltså vad är det ni inte förstår. jag ska inte ha fler barn, även om jag vill det. jag går inte igenom en förlossning till pga mina komlikationer. isf skulle det bli snitt och det vill jag inte häller. så nu vill jag ha den kropp jag känner tillhör mig. detta handlar inte om mitt barn jag älskar min dotter över allt annat i hela världen och jag vet att bristningarna kom dit av en god orsak och nu vill jag inte ha dom kvar då kan jag väl få ta bort dom om det inte stör er så MYCKET
    ts bry dig inte om de bara, vissa kan bara inte låta bli. man kan ju inte säga ja har de värre än dig så nu SKA du inte må dåligt, går liksom inte att jämföra sånt. själv har ja massor av bristningar på magen som faktiskt inte går att räkna å skulle bara DRÖMMA om att ha din mage mn förstå ju att du vill få bort de för för dig e de ju mycket. men tänkte själv prova de som "andra2"gjort å hoppas på ett bra resultat,kansk du oxå borde prova de,hade ju varit synd å förstöra din annars väldigt fina mage me ett stort ärr efter operationen.
  • Mina3älsklingar
    miyouuss skrev 2011-03-08 21:31:59 följande:
    hej igen allihopa! jag har köpt en dermaroller, har hitills behandlat 3 gånger, jag ser förbättring redan, men de är inte borta, så hur lång tid ska det ta? eller försvinner dom någonsin helt?
    men gud va kul att de blev en förändring iaf, hörde att man skulle hålla på i flera månader men bara några gånger i veckan. var köpte du de å vad kostade de,vill oxå köpa=)
  • Mina3älsklingar
    Sabbi skrev 2011-03-09 00:37:31 följande:
    Men alltså! Varför väljer du att bli gravid när du vet att det kan resultera i bristningar, större vagina, framfall, urinläckage och problem för livet!!!???
    snälla dra till ngn annan tråd!!!!
Svar på tråden operera bort bristningar på mage! jag står inte ut!