• Smulan87

operera bort bristningar på mage! jag står inte ut!

min mage har nog 300 bristningar. jag var SMAL och jättefin innan jag blev gravid. min mage nu i efterhand ser ut som en JÄTTEPUNG, haha, asså den ser ut som CRAP, hade knallröda bristningar skitlänge. de tog 18 månader innan dom hade blekts helt. sedan att magen hänger är ju en sak. visst nu väntar jag bebis två så den hänger inte just nu.

men ts, vi kan byta?

• Smulan87
    miyouuss skrev 2011-02-28 19:44:51 följande:

detta är förta gången jag visar det för någon (förutom min sambo) bara för att bevisa att det är värre än vad ni tror!
    med blixt och utan blixt. 

går det att göra en varnlig bukoperation och få bort dem? har inte delade magmuskler men man borde väl kunna göra det iaf? det är ju ett skönhetsingrepp och då borde man få göra precis vad man själv vill.
    finns det andra alternativ för mig. för dom ska bort!!
    men för fan.. min mage HÄNGER för fan ner? de där kommer du INTE få beviljat, utan du får betala dom små räda strecken själv.
  • Smulan87

Något att bita i TS. Jag är 171 lång, v'gde 62 när jag blev gravid med sonen. var SKITSMAL som ni ser till bilden längst ner i högra hörnet. och de andra bilderna är 2-4 mån efter. DET är bristningar att må dåligt över.

http://www.familjeliv.se/hem/smulan87/gallery/phpiawk96.jpg

Svar på tråden operera bort bristningar på mage! jag står inte ut!