Inlägg från: Anonym (usch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (usch)

Hennes 1åring kan inte sitta!!!!

anne h skrev 2011-02-24 15:22:57 följande:
    JAg är inte "utbildad" inom det" däremot HAR jag barn med DS.
    Jag känner även massor med både barn och vuxna med DS, av dem FINNS det faktiskt några som det inte, repeterar INTE syns överhuvudtaget på.

Hur tror du det kommer sig annars att även den mest erfarna läkare kan missa att ett barn på 3½ ÅR har DS? FÖr att det "syns" "LITE"?..  
    Det där stämmer inte.
  • Anonym (usch)
    anne h skrev 2011-02-24 16:19:51 följande:
    Vad är det som inte stämmer med det jag skrev?
    Allt. Nu återgår jag till ts fråga.
  • Anonym (usch)
    anne h skrev 2011-02-24 16:38:57 följande:
    oj! Så du menar att jag INTE har barn med DS.. jag har alltså aldrig fött mitt barn.. oj.. igen..

Uppriktigt, du har inte en aning om något som har med DS att göra va, du ger verkligen inte uttryck av att ha någon som helst kunskap när jag läser det du skriver, tvärtom ger du endast en bild av fördomar.

Ang TS; Hon har inte en aning om vad som fattas detta barn, om det nu skulle vara något.
    Det är troligtvis inte DS eftersom det är ytterst  få som har DS, skulle barnet ha en utv st så vet ju du som "pedagog" att chansen är betydligt större för att ha något annat än DS i det läget.
    Däremot är DS att föredra framför mycket annat som inte syns.

Jag skulle ALDRIG delge en "bekant" som TS ifall mitt barn har några svårigheter, inte med den inställlning hon har. 
    Lite får du väl sålla. Varför skulle inte barnet kunna ha ds bara för att det är få som har det? Och FÅ är det inte.
  • Anonym (usch)
    PennyD skrev 2011-02-24 16:46:50 följande:
    Jag förstår att dte är jobbigt att gå arbetslös, men ett pris värt att betala för att sätta barnen i första rummet. Jag vill inte att en människa som vanvårdar sina egna barn tar hand om mitt barn på dagarna.