Inlägg från: Linnea My Angel |Visa alla inlägg
  • Linnea My Angel

Ormar...

Nope du är inte ensam om det hihi {#emotions_dlg.flower}.. För här har du en till som älskar ormar, som har gjort det väldigt länge nu.. Kan säga att jag e nog den enda i min familj som gör det :P..  Jag funderar på att skaffa mig en Majs Orm sen nångång .. Visst jag har aldrig haft orm förut. Men jag umgicks med en kille förut som hade typ 6 ormar i sin lilla 1:a .. Tack vare han så lärde jag mig att ge dem mat m.m.. {#emotions_dlg.flower}

(*Den som vet sanningen om mig, är JAG själv*)
  • Linnea My Angel
    Snooze skrev 2011-02-21 20:34:26 följande:
    Emma: Var jobbar du då? I djurbutik? Och att dom har olika personligheter skriver jag under på. Vi har allt mellan ett litet charmtroll med massor av humor till en riktig bitter f*tta som du verkligen inte vill ha som ovän

Lovely: Det där problemet med sambon går att jobba bort, tro mej, jag har ett levande bevis här hemma. Han tyckte verkligen att dom var obehagliga/äckliga/vidriga/you name it. Idag är de flesta av våra ormar hans inköp...När han löper amok i säljes-annonserna brukar jag påminna honom om att han faktiskt inte alls tycker om ormar
    Hej Snooze .. Vad har du för ormar?  Bara undra Solig
    (*Den som vet sanningen om mig, är JAG själv*)
Svar på tråden Ormar...