• Ladycocos

BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF

GRATTIS!!!  Vilken lättnad!!
    Ja, se till att nu verkligen njuta ordentligt!! tiden går så snabbt...

• Ladycocos

Känner igen det där med overklighetskänslan.. Jag fattade nog inte fullt ut förrän vid förlossningen, och den sista poletten trillade nog ner först när sonen var ett par veckor...
    Trots att magen växer rekordsnabbt och jag har gjort 4 UL, så förstår jag inte riktigt.. Tror att det blir bättre om ett par veckor när de riktiga sparkarna kommer.. Längtar såå till RUL om 2 veckor!!

• Ladycocos
    Luella skrev 2011-05-23 19:43:04 följande:
    Vi ska också på RUL den 9/6

Grattis Hoppfull!
    det blir en skoj vecka för oss!! Jag har mitt 8/6
  • Ladycocos

Åhh så avis jag är på er som bor i län där de talar om könet om man vill! Jag har ju fått en tidigt gissning på en av varje, men jag skulle vilja veta säkert...

jag har de senaste dagarna känns tydliga rörelser från ena bebisen, inte hårt men tydligt

• Ladycocos

Jag har så mkt neutrala kläder sen sonen, så jag har så jag klarar mig.. Men vi har sådana namnproblem att all vägledning vi kan få är välkommet.

Det jag inser med dessa tidiga rörelser är att de är så lätta att missa, jag måste vara avkopplad och sitta ner, vilket inte förekommer så ofta under dagarna

Jag fick min gissning när jag gjorde ett privat NUPP, men jag har faktiskt jättesvårt att tro att de på sjukhuset kommer neka att berätta under hela grav, iom att det är två så blir det ju rätt många UL..

• Ladycocos

Jag var på mitt RUL igår, underbart att se de små!

Även denna gång såg det ut som en tjej och en kille. Här är de kända för att inte berätta kön, och det märktes att hon som gjorde undersökningen inte tänkte berätta. Men vid ett tillfälle höll hon sonden så att man såg könet tydligt, även om jag inte kunde avgöra vad det var. Men på min direkta fråga om det fortfarande såg ut som en tjej så svarade hon ja, och hon bekräftade att den andra hade sett ut som en kille.

Sammandragningar har jag också! Har fått samma besked: Helt normalt så länge det inte gör ont!
    Men det är lite svårt att ta det lugnt när jag är hemma heltid med en vild 2åring

• Ladycocos

Jag äter Niferex. Både Hb och Ferretinnivån har varit väldigt låga ett par veckor

• Ladycocos
    Sola skrev 2011-06-12 10:37:50 följande:
    Oj vilken värme, mina fötter sväller som bollar och illamåendet ökar. Hur mår ni andra?
    Sola
    Drick ett glas vätskeersättning varje morgon!! Finns som brustabletter på apoteket. det gör underverk förmig när det är hett!!
    Svullnaden lägger sig, och jag slipper fingrar som små prinskorvar
  • Ladycocos

Om ni gillar sill så är det en lysande källa till Omega3!!

Så lite som 1-3 bitar som täcker dagsbehovet av sill, och själv tycker jag det är gottigt med tex löksill på en macka

Nej, jag äter inget Omega-tillskott klarar mig bra på mitt fiskintag

Svar på tråden BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF