Inlägg från: Anna Hbg |Visa alla inlägg
  • Anna Hbg

Gastric Bypass (GBP)

AnnieMe: Grattis! Den gränsen är helt underbar att passera! :)

• Anna Hbg

MikuAndSaraLi: Är du det minsta osäker så vänta med operationen för den ändrar hela ditt liv! Inte den " lätta vägen" som många tycks tro. Även om aklt går bra så ändrar den hela din livsstil. Missuppfatta mig rätt nu bara...är jätteglad att jag gjorde min op men tog lång tid och en massa grubblande innan jag bestämde mig för att det var rätt väg att gå. Om det verkligen är vad du vill så önskar jag dig lycka till imorgon! Håller tummen för dig! :)

• Anna Hbg

MikuAndSaraLi: Vet vad du menar! Var sjukt nervös innan min op. Har en liten kille på 1 år här hemma också så var lite ångest att åka ifrån honom på operationsdagens morgon :/ Hur gick det för dig hos dr? Blev du beviljad op? :)

• Anna Hbg

Provalarm: Perfekt ju :) Äta godis och ändå gå ner liksom :P Åkte ni skidor också så motionen hjälpt till med viktnedgången lite? Själv verkar det som om jag gått upp lite hur det nu kan gå till....äter ju inget konstigt och rör hyffsat på mig. Iof haft mens och binder då en massa väska så får hoppas att det är anledningen. En aning deppigt är det i alla fall :( Vad härligt att höra att du haft bikini på dig!!! :D Hur kändes det? Shit vad bra jobbat! :) Jag har gått från en storlek 52/54 i byxor till en storlek 46. Blev så paff när jag kom i byxorna så var tvungen att både dubbel och trippelkolla att det var en 46:a hihi Behöver inte skämmas öve att du är fåfäng! Bara naturligt att vilja se bra ut och lukta gott :) Blivit viktigare för mig nu när jag tappat lite i vikt också.....eller kanske snarare roligare förresten med den biten.

• Anna Hbg

MiluAndSaraLi: För mig tog det 6-8 veckor innan jag fick min kallelse sen skulle det egentligen dröjt ytterligare 6-7 månader innan första informationsträffen.

• Anna Hbg

Provalarm: Det är möjligt men jag är en riktig kortis, bara 1,60 så vid flytstarten hade jag hiskeliga 49 i bmi :/ Känner lite så nu jag med. Kan hända att jag fortfarande är en tjockis i andras ögon men jag själv tycker att jag är smokin' och jag visar det haha. Varit på gymmet 2 ggr den här veckan och känner mig inte ens malplacerad numer utan det är mest kul att gå dit. Vill se så snygg ut som möjligt till sommaren och alla fina klänningar jag ska bära plus den där bikinin du pratade om :P Borde vara dags för min 6-månaderskoll snart också tycker jag. När opades du?

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)