Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

Ah men suck! Tanten har inte ringt upp än, men ska fråga henne om de då om jag kommer ihåg . Jag frågad om dom hade nått sammarbetr med Sthlm men de hade dom inte sa hon... Dom MÅSTE ju skicka mig någonstans där dom
    Kan hålla VG!

• MizzPiggy

Jag ringde Informationsbanken igen, hon ringde ju inte upp mig igår, hon hade inte hunnit me än, skulle ringa i nästa vecka... Suck...

• MizzPiggy

Man kan få remiss för plastik, men de e välldigt hårda regler, något i stil med att man ska ha minst 3 cm häng, varit viktstabil välldigt länge samt ha besvär av hänger typ svamp infektioner etc, samt tror jag man ska ha BMI under trettio.
    Någon annan som kan detta? Känn er fria o rätta mig! Men ja tror iaf att de är ungefär dom reglerna dom har...

• MizzPiggy

J2010: jag har hört att dom inte opererar under sommaren!? Betalar din kompis själv? Var ska kompisen opa sig? De kanske är skillnad på landsting och privata huruvida dom opar under sommaren eller ej???

• MizzPiggy

Fått brev nu från kirurgen Ljungby att jag ska höra av mig till dom NÄR jag varit rökfri i TVÅ månader!! DÅ FÖRST sätter dom upp mig på vänte lista!!! Trodde fan dom drev med mig!! Snacka om att kringgå vårdgarantin! Suck...

• MizzPiggy

Maddisen80: ja tydligen.. Två månader INNAN dom ens sätter mig på listan så vg kan åberopas.. Mao lär jag få vänta fem
    Månader ...

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)