Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

Hmm min första upplevelse av modifast var hemsk! Fick hem grejerna lagom till middag så jag provade en färdig pasta rätt ( jag vet de e fuskigt kanske men vafan tänkte jag)
    O den smakade skit ! Fyy den till och med luktade äckligt . :S tur jag bara beställde två prov påsar. Har beställt puddingar o shaker och soppa, och så hade dom färdig blandade choklad shaker så jag tyckte de va smidigt om man ska ut någon stans och inte kan blanda :) hoppas de andra smakerna är bättre annars kommer jag dö. 1000 spänn kostade första lasset varor, räknade ut att de räcker 2 v, blir lika mkt till sen, fan 2000 kr på en månad :S

Sen va de gäller kaffet så brukar jag ha mjölk i, en liiten skvätt måste man få väl, kan fan inte dricka svart min mage slår bakut då....

• MizzPiggy

Jag avlider , har smakat fler smaker på modifast, o allt smakar peck!! Altså de går inte :S faaaaan

• MizzPiggy

Zanna80: grattis va roligt!

Fråga till er som är opade, speciellt
    Om de är någon som opats på Ljungby eller jobbar i vården: hur länge sjukskrevs ni?
    Har hört allt mellan 2-6 veckor beroende på vad man har för jobb, är
    Lite orolig att skicka tillbaka innan jag år redo.

Sen undrar jag, är det ALLA opade som tappar MYCKET hår ? Jag har jätte långt tjockt hår och min stora skräck är att tappa så mkt att jag måste klippa kort :'( vill inte!
    Får ni tillbaka håret sen??

• MizzPiggy

Odi et amo: köper hem färdigblandade shaker nu, de går inte annars , klarar inte av pulver , testat olika märken men de e så ja klöks :S

• MizzPiggy

Nalle har ett blått hus: okej, hur länge sen är det som du opade dig då? Vad jag förstått så är fet efter några månader efter op som de flesta börjar tappa hår..

• MizzPiggy

Nalle har ett blått hus: nej du ska nog inte ropa hej än, har en kompis liksom du inte haft problem med nått , mått jätte bra , men, hon har tappat kolossalt med hår, hon hade liksom jag jätte tjockt hår. :S

• MizzPiggy

Dhevil: okej ! Skönt de om dom är så förstående att man får stanna hemma
    Lite till om man känner att man behöver de.
    Blir lite tokigt för mig, blir jag sjukskriven 4 v så är jag tillbaka på jobbet precis före jul, skulle hellre vilja va sjukskriven 6 veckor då så man överlever julen utan stress och press.

• MizzPiggy

Badfantasten : ok skönt o höra om någon som inte behövt klipps sig, var med om att tappa en massa hår när jag nådde dåligt en gång , för kanske 7-8 år sen. Då tappade jag ca 1/3 del av allt mitt hår, borstade i borstade i ja kunde fylla en hårborste till bredden på fem minuter så de vet jag hur de är. Behövde dock inte klippa mig och ingen annan än jag märkte nått , hoppas hoppas hoppas...

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)