Gastric Bypass (GBP)
Bra att du får samtalshjälp.
Hoppas att de går bra för er som ska göra operationen och vänta på svar
FLYTTIPS!
Har flutit ett par veckor och tycker att det är förfärligt vidrigt, får kväljningar av det äckliga pulvret.
Hungern står jag ut med bättre än smaken, så det har blivit vid ett par tillfällen att jag bara fått i mej en eller två påsar...
För ett par dagar sedan kom jag på att om jag delar pulverpåsarna och gör mina drinkar hälften så stora och tar dem fler gånger per dag i stället går det mycket bättre att få i sig skiten. Låter ju inte som nån big deal, och jag vet inte varför jag inte kommit på det tidigare. Underlättar i alla fall enormt för mej!
Ska på inskrivning på Ljungby idag ska opas på måndag med öppet snitt.
Högbergarna: Det blir öppet snitt pga att jag gjort tre st operationer i magen tidigare.
Var där idag på inskrivning, nu är det bara några hungriga och nervösa dagar kvar... =O
Mizz Piggy: Vilken tid ska du komma dit? Vilken läkare ska operera dig? Vi ses säkert...
Igår ringde en ssk sa att jag är godkänd en operation och ska vara berädd att äta dietpulver 2 ggr om dagen 2 måltider om dagen, jag är så glad för jag äter mycket mediciner de vet dem om ,men ska ringa dit idag ändå så man är förberedd om man behöver sluta med mediciner.