Inlägg från: Anne B M |Visa alla inlägg
  • Anne B M

Gastric Bypass (GBP)

Hello!

Nu har jag varit inlagd på Södersjukhuset igen. Fick så otroligt ont i söndagsnatt. Dom hittade en njursten på 1 cm i omkrets. Gör djävulskt ont. Planen är att spränga sönder den.

• Anne B M

Nu har jag kräkts 22 gånger sedan 20.00 igår kväll. Det är inte okej!

Funderar på vilket annat sjukhus jag kan tänkas terrorisera med mina besök, då varken Ersta eller SÖS vill ha mig kvar så pass länge att jag blir frisk...

• Anne B M
    Tycker ni att min haka hänger mycket efter -66 kilo? Jag tycker att den gör den, men alla säger att den inte gör det...

Usel bild (mobilen)...

• Anne B M
    Maddisen80 skrev 2011-03-27 18:49:48 följande:
    hej jag har ansökt skulle vara roligt att följa er
    Har ngn godkänt dig då?
  • Anne B M
    Anne B M skrev 2011-03-27 19:25:56 följande:
    Har ngn godkänt dig då?
    Såg nu att ngn gjort det . Roligt! Welcome!
  • Anne B M

Jag är löjligt glad... Jag har nyckelben .

• Anne B M

Har gått ner till 53 kilo nu, känns sådär faktiskt. Skulle hellre vara fet och må bra, än att snart vara underviktig och må skit.

• Anne B M
    sonrell85 skrev 2011-03-30 18:21:32 följande:
    Hej allihopa! Jag är en tjej på 25 år, tvåbarnsmamma, barnen är födda 2009 & 2010, en obeskrivlig lycka att jag kunnat bli gravid trots övervikten. Det är så att på måndag ska jag till VC, jag gav upp förra veckan & ringde & bad om en tid för "hjälp" med övervikten. Saken är den att jag VILL ha en GBP! Hur gör man?! Jag är LIVRÄDD för att få kalla handen! Jag har varit FET sedan barns ben! Jag har fått ta emot både det ena & andra! Jag har kämpat med att gå ner i vikt! Jag lyckas gå ner max 10 kg sen plussas det på, gärna dubbelt.. Fan! Jag är helt frustrerad!  jag skäms, mår dåligt, har enormt dåligt självförtroende, känner mig uttittad.. ja allt sånt! Gråter mig till sömns & förstår inte varför min man valt mig.. Jag vill inte må såhär. Jag klarar inte se mig själv i spegeln. Tårarna rinner bara.. Nästan alla i familjen från min mors sida är feta & de gör inget åt det. Mormor gick bort innan hon hann fylla 60 pga följdsjukdomar av övervikten. Min mamma har varit sjukpensionerad sedan 15 år tillbaka pga följdsjukdomar hon med.. JAG VILL INTE DET!
    Vad ska jag säga till VC för att få en remiss?? De senaste 10 åren har jag vägt över 120 kg! IDAG VÄGER JAG 140 KG TILL MINA 179 CENTIMENTRAR!!! Jag vill orka ta hand om mina barn! Jag vill orka göra saker. Jag har kämpat med diverse dieter, sena kvällar på gym, jag har tillochmed svält mig själv.. det sistnämnda har fungerat men det är inte något jag vill göra :(
    Snälla ge mig lite feedback :(
    Welcome . Ansök om medlemskap . http://www.facebook.com/home.php#!/home.php?sk=group_187801157904504&ap=1
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)