Gastric Bypass (GBP)
*STOLT och GLAD*
Var på Ersta igår igen, gjorde en akut datortomografi, hoppas innerligt få svar på den idag.
Ikväll är min dotter med i Bolibompa (barnkanalen SVT), titta gärna, klockan 18.00-19.00 *stolt mamma* .
Min om-operation misslyckades. Maten kommer fortfarande inte ner dit den ska, och ont har jag för att min kropp försöker tänja ut passagen av sig själv. Ytterligare en operation att vänta, men först en gastroskopi på onsdag.
ORKAR PÅ RIKTIGT INTE MER NU *Gråter*
Har svimmat tre gånger idag, så nu ligger jag inlagd på Ersta IGEN, med dropp... Så less .
Hej!
Kul att ni undrar hur jag mår. Jag har ett blödande magsår, sökte mig till Södersjukhuset, som konstaterade det, efter att Ersta inte ville hjälpa mig . Jag fick en slang i näsan ner till magsäcken, för att avlasta magen från alla kräkningar, fick magsårsmedicin intravenöst. Dom ska även kolla upp min galla, då jag har ont även där. Södersjukhuset tyckte att det var sååå konstigt att Ersta inte kollat min galla, det är typ det första man ska göra med GBP-opererade som har ont bak i ryggen. Vidare så får dom in många patienter från Ersta med komplikationer.