Anna Hbg skrev 2014-11-14 12:29:31 följande:
JohannaLund:
Ok, kan ju alltid hoppas att det är samma för hela skåne.
Jag ser ut lite som om jag håller på att smälta. Liksom skrynklig och hängig överallt men inte alls så farligt som jag trodde det skulle vara. Ser ok ut med kläder på :)
Mest brösten som jag vill fixa för de hänger rätt så bra efter amning och 60 kilo minus :O
Är ju bara 34 så vill inte se ut som 70 i de regionerna hihi
Jag började på bmi 49,8 och hade sist jag kollade ett bmi på 26,8 så jag är också rätt nöjd.
Mitt mål var att komma under 70 kg, vägde 130 kg som mest, och det har jag lyckats med nu så borde vara nöjd :)
Ååhh, kul med syskon!
Vi har också pratat om det. Har en son född februari 2013 så känns som om det börjar bli dags :D
Men vad bra det gått, vad roligt! :)
Jag har klarat mig ganska bra med hänget, men jag hade inte riktigt lika många kilo att gå ner, så det är ju inte så konstigt. Men vi kommer toknjuta av att vara gravida när magen fyller ut hänget ;)
Mentalt hänger jag inte alls med, när folk kallar mig för normalviktig så undrar jag varför dom ljuger. På bild kan jag se, men då övertygar jag mig själv om att det är "rätt" vinkel. Det är så konstigt. Även om jag ju ser att jag köper M och typ 42 så går det inte in. Det är nog det jobbigaste med hela grejen!
Om vi får syskon hyffsat lika så måste vi starta en GBP-mammagrupp!