Gastric Bypass (GBP)
Får man en bekräftelse från sjukhuset att de tagit emot remissen!? När i så fall?
Får man en bekräftelse från sjukhuset att de tagit emot remissen!? När i så fall?
Ok då väntar jag lite till. Var 1 1/2 vecka sen hon skickade
Fick precis veta att remissen aldrig nått fram till Sahlgrenska. Men på vc står det att den gått iväg. 1 månad åt skogen
Tycker oxå det är tråkigt med påhopp vilket ni faktiskt gjort allihop i denna kommunikation. Tänk att vi ska hålla ihop inte tvärtom, bra att iallafall några kan be om ursäkt. Text kan många gånger läsas från olika håll beroende på vilket humör man är på!
Ringde Sahlgrenska och frågade om min remiss kommit fram, den kom ju på villovägar sist och nu var den registrerad! Så nu får vi se vad som händer! Någon som har erfarenhet av Sahlgrenska!? Väntetider och så tänker jag?
PP: 07 till !?
Jag vill bara ha Sahlgrenska eller carlanderska. De nämnde Borås, men de har precis börjat så det känns inte tryggt!
Fått remissbekräftelse! Inom 90 dagar ska jag bli kallad till Sahlgrenska! Passar mig perfekt!
Jag har fått remissbekräftelse till sahlgrenska inom 3 månader. Om jag helst vill till carlanderska, ska jag be dem skicka remissen dit direkt eller ska jag vänta på att bli godkänd på bedömningen på Sahlgrenska först och sen be dem skicka? Hur funkar det? Tacksam för svar!
Om jag ska ringa och vill komma till carlanderska, ska jag ringa Sahlgrenska först eller carlanderska först? Vad ska jag be om, överflytt? haha vad grön jag känner mig!
Pratade med Sahlgrenska idag, hon kunde se att jag ska få komma innan 11/7 så det är ju snart! Kändes bra!