workmonday skrev 2012-04-28 20:34:12 följande:
Prutt pottan, vrf ångrar du dig? :/ finns de inget dom kan göra för att hjälpa dig
*s*
Låg sjuk i 3 veckor, sista veckan fick jag åka ambulans två gånger utan att de hitta nåt för alla värden såg bra ut trots en huvudsaklig kexdiet senaste halvåret.
Men sista gången jag åkte in så röntga de och kom på att jag hade dubbbelsidig lunginflammation mest troligt beroende på att det läcker från magsäcken och tarmar i kläm. Blev inlagd och fick morfin.
Det han gå 1,5 vecka då jag bestämde att jag SKA äta! Igår var jag iväg och hade med mig lunchlåda å allt *duktig*
7 timmar med djävluska smärtor fick jag genomlida innan jag tog mig hem. Tarmarna i kläm igen gissar jag då en halv flaska gaviscon inte hjälpte.
Men nej, de opererar inte det nu även om de kan.
Ska genomgå en sövd gastroskopi för att utesluta nåt med magsäcken å sen har jag mer kött på benen. Men inför varje måltid som nu är var sjätte timme ist för varannan som jag mår bäst av, ger mig enorm ångest. Ska det sluta med ambulansfärd?
Så jag vet inte, är 55 kilo värt det? Vad är det för liv att ha slutat skämmas för sig själv och må psykist bättre när allt handlar om att våga äta?