Inlägg från: Sannalouise87 |Visa alla inlägg
  • Sannalouise87

Har också blivit godkänd för operation på Carlanderska!!! Väntar spännt på att dom ska höra av sig med tid! Antingen blir det i juni/juli eller precis efter sommaren, då dom har sommarstängt i 4 veckor!

Lovely! I'm soooo happy!

• Sannalouise87
    Tinzi skrev 2011-02-17 16:15:06 följande:
    Undrar jag med...trådar lever väl för evigt numera eller har jag missupfattat?
    För att TS bytt nick och därmed inte kunde ändra i ts-presentationen längre!
  • Sannalouise87
    SilverEmma skrev 2011-02-17 17:31:48 följande:
    SannaLouise - TS namn står i trådstarten! Sök efter henne på fb och skicka en vänförfrågan.
    Åååh...jag är blind...och pinsam...nu har du fått förklara allting för mig...
  • Sannalouise87
    iamaria72 skrev 2011-02-17 18:39:41 följande:
    Ledsen besviken och bara gråter , min vg gick ut i juli skulle träffa läkare i aug men det blev framflyttat varje månad ,i december fick jag flytta remissen till kalmar som lyckats klanta till det så nu skickar inte Lkrona några dit mer , nu har det gått 11mån sen första vc besöket och idag fick jag reda på att jag nog inte får träffa någon läkare dom närmsta 6månaderna . Hur mycket ska man orka med har dessutom fått stress eksem på ögonlocken , hur snyggt som helst NOT:'(
    Kan du inte använda dig av vårdvalet och välja tex Göteborg och Carlanderska...det gjorde jag eftersom det är så lång väntetid i Landskrona. Blir opad i sommar och skickade min egenremiss i slutet av januari i år!
  • Sannalouise87
    SilverEmma skrev 2011-02-23 12:16:17 följande:
    Grattis Reima! Står själv i valet och kvalet nu om jag ska sluta direkt eller vänta lite... Men nu har jag bara fem cigg kvar, vilket räcker två dagar för mig (är ingen storrökare direkt) Så jag har nästan bestämt mig för att sluta när paketet är slut... Eller passar jag på redan nu när jag blivit förkyld, det sätter sig alltid på mina luftrör. Inget gott att röka då...
    SLUTA!! Tänk om dom ringer dig i veckan och ger dig en snabb tid? Det vet man aldrig!
  • Sannalouise87
    Sanda skrev 2011-02-24 09:55:17 följande:
    Sitter och funderar på om jag vågar gå till vv igen, bodde i Dalsland förut och den läkaren ville inte ge mig någon remiss. Nu bor jag i Alingsås och funderar på att försöka igen.

Jag är 30 år, väger 118 kg till mina 169, BMI 41.3.
    Jag har ryggproblem, risk för diabetes(2 graviditetsdiabetes och farfar och två farbröder med diabetes) och det senaste är sömnapne, tror jag iallafall. Är jag täppt i näsan vaknar jag på nätterna av att jag inte andas.
    Jag är färdigutbildad förskolelärare till januari och jag vill kunna klara av mitt yrke.
    Jag har varit kraftig överviktig i 10 år. Ska jag våga söka igen?
    Självklart!! Eller slänger du ihop en egenremiss och skickar till närmsta landstingssjukhus?!
  • Sannalouise87
    sangria skrev 2011-02-27 21:15:11 följande:
    hej alla, jag har tid för ev remiss till op snart coh undrar lite hur länge ni fick vänta från remiss till operation?
    Det beror tyvärr helt och hållet på var man bor i sverige!
  • Sannalouise87
    Sanda skrev 2011-03-25 08:52:06 följande:
    Får man en bekräftelse från sjukhuset att de tagit emot remissen!? När i så fall?
    jag fick efter en vecka!
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)