• Heja Lule

Vad gör alla ni föräldralediga hela dagarna?!

Måste småle när jag läser TS:) skulle kunnat vara jag som skrivit den... Jag är ingen amma-mamma som klarar att sitta hemma, jag blir påtagligt irriterad och dum i huvet av det tycker jag!

Väntar mitt tredje barn nu och då jag konstaterat att detta blir nog sista barnet så ska jag vara hemma och NJUTA LÄNGE denna gång... pyttsan, kom på mej själv igår att jag börjat smida planer på att läsa vidare. Barnet kommer i början av juli, terminen börjar i slutet av augusti. PerfektSkrattande

• Heja Lule
    Danitra skrev 2011-02-17 11:23:50 följande:
    Eller hur!

Jag och maken pluggar båda två nu medan lillan är hemma. Jag tycker att jag har så mycket tid över att jag funderar på att läsa dubbelt till hösten när hon börjar dagis. 
    Javisst. Det är ju alla tiders att kombinera mammaledighet med lite plugg:) Hjärnan får sitt också liksom.

Jag tror att jag kommer börja på 50% att läsa in kurser så får syskonen vara 15 timmar hos dagmamman och bebisen får hänga med mej:)

Vad pluggar ni?
  • Heja Lule
    Danitra skrev 2011-02-17 11:49:49 följande:
    Jag pluggar till psykolog och maken läser till farmacet. Och du?
    ok.

Jag är eg klar med mina studier till sk högskoletekniker inom samhällsbyggnad och har jobbat sedan maj förra året. Dock planerar jag att läsa upp till civilingenjör inom samma område. Kommer att ta ett par år men man har väl planerat ett långt liv så tids nog blir man väl klar ändå:)
Svar på tråden Vad gör alla ni föräldralediga hela dagarna?!