Inlägg från: älskarlivet81 |Visa alla inlägg
  • älskarlivet81

Vad gör alla ni föräldralediga hela dagarna?!

Vi är ute i princip varje dag en sväng, musiklek, babyrytmik, babysim, etc etc. Men visst, de dagar vi är hemma en hel dag blir det lätt lite uttråkande.

• älskarlivet81
    Danitra skrev 2011-02-16 12:56:50 följande:
    Ett problem som jag har är att jag verkligen inte gillar barnaktiviteter! Jag har försökt gå på både babysim och ÖF men pallade inte med det!
    ok, jag är själv musiklärare och älskar verkligen att gå på babyrytmik och musiklek! Tur att vår dotter också gillar det! Däremot gillar jag inte öf, det är bara för rörigt där!

Babysim var inte skoj i början för vi började när vår tjej var för liten, men vi gjorde uppehåll och simmar nu igen och nu älskar hon det! 
  • älskarlivet81
    Kiwi13 skrev 2011-02-17 10:11:23 följande:
    Inte för att jag passar i den här tråden men har ni testat att gå hemma i månader INNAN barnet kommer? Där kan man tala om att vara uttråkad! Foglossning som gör att man inte kan ta sig långt och alla jobbar.

Jag längtar till barnet kommer om 4 veckor så jag får nåt att göra!! =D
    Håller med! Jag lyckades dock på någon vänster jobba halvtid.. Men det var ju inte bra för min kropp, har ont 8,5 månader efter förlossningen också..

Men nå väl, att vara sjukskriven och bara ligga hemma, fy fabian vad tråkigt!  
  • älskarlivet81
    SNDR skrev 2011-02-17 14:50:59 följande:
    Hur hinner ni plugga? Vad gör barnen under tiden? Okej när dom är små och bara sover men den tiden går över fort.. Min dotter är mer vild än tam så vissa dagar kan jag knappt laga mat innan sambon har kommit hem och så har det varit sen hon var runt halvåret.
    Jag pluggar på distans nu när jag är föräldraledig. PLuggar ca 50%, men det blir aldrig så mycket.. Jag pluggar när min man är hemma.
Svar på tråden Vad gör alla ni föräldralediga hela dagarna?!