• majsanna

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Naturligtvis måste ni fortsätta att glädjas åt era graviditeter, men jag förstår att det som hände oss satt lite extra oro i huvudet på er. Så skulle det vara för mig också.

Jag är innerligt tacksam för att ni tänker på oss. 

• majsanna

Kikar in huvudet och säger hej!

Idag ska vi till blomaffären och beställa blommor till Dutts kista och sedan ska vi på samtal hos kuratorn.

Jag har inte uppdaterat mig vad som hänt i tråden och jag hoppas att allt är bra med er. 

• majsanna

Hej på er!

Hoppas att allt är bra med er alla och att era magar växer som dom ska.

I morgon skulle jag gått in i ny vecka, men kommer faktiskt inte ihåg vilken... 

Orkar inte läsa om er shopping men jag hoppas att ni hittar några riktiga fynd! 

Kram 

• majsanna

Kikar in och säger hej och hoppas att ni alla har det bra i solen!!

Idag är det exakt två månader sedan rutinultraljudet som jag trodde skulle bli den bästa gravidupplevelsen, men det blev en av de värsta.

Jag är fortfarande sjukskriven och kommer vara det den här och nästa vecka också. Sedan kommer jag vara sjukskriven på halvtid två veckor och då försöka komma tillbaka till jobbet lite sakta. Det kan vara skönt att bara komma till arbetet då jag inte varit där sedan i påskas. 

Kram till alla 

• majsanna

Kikar in och säger hej.
    Hade så gärna fått varit kvar i den här tråden!!

Hoppas att era små mirakel är snälla mot er och att de mår bra.

Jag hoppas kunna göra ett FET om cirka 2-3 veckor beroende på när mensen kommer och om jag får ägglossning.

Kram kram 

• majsanna
    maria liam skrev 2012-06-06 17:02:12 följande:
    Majsanna: Blev så otroligt glad när jag kikade in på din blogg, STORT GRATTIS till din spontan graviditet. Håller tummarna massa kramar {#emotions_dlg.flower}
    Tack kära du!! Tror att jag fortfarande är i chock. Jag vågar absolut inte ta ut något i förskott med tanke på det som jag varit med om...

Det magiska i allt det här är att ägglossning/befruktning borde varit runt Dutts ettårsdag...  
  • majsanna
    Toppenloppan skrev 2012-06-06 20:48:57 följande:
    Håller med; sällan jag blivit så glad åt någons graviditet sim din MAJSANNA!!!
    Tack!!! Nu ska det "bara" gå hela vägen också... Känns som en lång väg att vandra.
  • majsanna

Kikar in och ser en till spontan graviditet. Stort grattis Dreambear!!! Det är ju helt otroligt. Jag vet ju själv hur chockad man blir när man ser ett plus utan att två veckor innan varit på ET!

Jag gick idag in i vecka 31+0 så för mig rullar det på, trots att jag önskade att jag mådde bättre Men men så länge lillekillen i magen mår bra så är allt bra. Har ju under den här graviditeten haft ultraljud ungefär var fjärde vecka vilket varit skönt.
    Idag är det exakt två månader kvar till bf, men jag vet med säkerhet att jag inte kommer vara gravid då då jag en tid för planerat snitt cirka en vecka innan.

Många kramar till alla. 

• majsanna

Bebis lär komma långt innan bf eftersom vattnet gick i tisdags. Är sedan dess inlagd på förlossningen och kommer vara här tills bebis vill komma ut. Senast i vecka 35+0 kommer han. Är i vecka 32+3 idag. Är ordinerad sängläge, får gå fram och tillbaka från toalett till säng.

• majsanna

Håller tummarna för lyckat ultraljud idag.

ego: sedan två dagar tillbaka är vi föräldrar till en levande son. I onsdags blev det igångsättning och klockan 1620 kom han i vecka 34+1. Han var stor för sin ålder, 49 cm lång och vägde 2860 gram. Han finns just nu på neonatalavd och mår bra. En bild på honom finns på bloggen.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !