• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Ledstjärna: Så som du skriver har jag oxå kännt och känner du är gravid vännen min Skrattande njut.

Shibby: Vad underbart att sova så länge, jag brukar gå upp och kissa men sen kan jag inte sova för min man snarkar så mycket Flört

Gick förbi ett apotek innan när vi var på stan, vi velade mycket om vi skulle köpa ett digital gravtest och se om det hade slagit om till 3+ kunde inte hålla oss köpte ett och det stod 3 +. Jisses vad nervösa vi var när vi tog testet.

• strössel

Ledstjärna: Vad ledsamt att läsa men ge inte upp än många kan blöda utan att det behöver påverka själva graviditeten massa kramar  hoppas det ser bra ut i morgon på vul.

• strössel

Har haft ont i magen hela eftermiddagen, åt rotmos till middag vet inte om det är en bidragande orsak hoppas det men är jätteledsen och rädd.

• strössel
    DreamBear skrev 2011-02-21 20:04:05 följande:
    Min mage reagerar starkare mot vissa saker numera. Får superlätt enorma magknip pga gaser som inte kommer ut. Kanske det som hänt dig? Jag får dessutom som mensvärk varje eftermiddag och kväll. Troligen växtvärk.
    Tog en värk tablett kl 18 och sen dess är värken helt borta, vet inte vad det var för värk men man stressar upp sig väldigt lätt och blir ledsen. Hoppas jag mår bra i morgon.

Koltrast: Välkommen till den här tråden Skrattande
  • strössel

Shibby : Håller tummarna det kommer se jättebra ut.

Idag vaknade jag med världens illamående känner mig alldeles groggy Obestämd ätit lite får se om det får stanna kvar i magen. Känns som om det är på väg upp hela tiden, har blivit väldigt trög i magen kanske därför jag fick ont i magen igår eller det dumma rotmoset.

• strössel
    emsm skrev 2011-02-22 13:14:19 följande:
    Har ÄNTLIGEN fått min/vår tid för VUL... Fick nästan bli otrevlig för att få tiden som jag ändå har remiss på!!!

Är såå arg! När det är för en possitiv grej man ringer så får man nästan dåligt samvete...det är ju inte MITT fel att de har dåligt med tider och inte kan ha ett trevligt bemötande! Jag mste ju få mer än en dags förvarning för att kunna ta ledigt från jobbet...det hade hon nästan ingen förståelse för :( Men nu fick jag min tid iaf...på måndag =)
    Vad kul hur långt gången är du då ? Spännande jag hade oxå tid på måndag men ändrade till den 4 mars ihop om man skulle se mer nu ångrar jag det hade gärna gått på måndag !
  • strössel

emsm : Det får du säkert så mysigt Skrattande 

Undrar hur det har gått för Shibby idag på hennes vul, vill se bild på den lilla Flört

• strössel

Har fått molvärk i dag igen nu i eftermiddag, gillar det inte läst om växtvärk hur ska man veta om man har växtvärk en bra värk eller dålig värk som kan bli mf ? Hur ska man vara för att inte bli skräckslagen ?

Får ni lite orolig mage av att ni inte har ätit på ett tag ?

• strössel

Åhh Grattis Shibby vad underbart , vilken fin bild och vad härligt nu kan du bara njuta och titta på din bild i timmar Skrattande

• strössel

Har precis kommit hem från gyn har varit där i 3,5 h akut tid. Åkte in för magvärken blev så orolig och jag fick se en liten med ett tickande hjärta men den var väldigt liten men det såg väldigt bra ut. Och dom tog en massa prover och kollade så jag inte hade bakterier i kisset eller i flytningarna. Men jag var väldigt förstoppad så hon trodde det var därför jag har haft så ont i magen så nu ska jag äta två mediciner till och så ska jag tillbaka på tisdag då ska dom göra ev ekg på mig då jag har hjärtklappning ibland och göra ett vul till Skrattande

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !