• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Kenai: Jag börjar må bättre snittet gör inte alls lika ont längre, men min urinvägsinfektion sitter fortfarande i och vägrar försvinna. Jag blöder inte alls mycket det är 2 veckor sen jag fick Liam.

Ska ni döpa era barn ? Jag har bokat kyrka idag till den 21 januari Glad

• strössel

Shibby: Vi har en napp på natten ibland som han får om han är lite gnällig efter han ätit om han har svårt att somna om. Men det brukar hjälpa med att han får hålla mig i fingret så brukar han somna om igen Glad

• strössel

Shibby: Liam sover mer och mer tycker jag, förra veckan var han mer vaken. Nu är han mer vaken på nätterna, svårt att somna om när jag har ammat honom men till slut somnar han.

• strössel

Kenai: Liam sover emellan oss gjort i tre veckor nu Glad men han har inga problem med att sova i sin säng eller vagnen. Men på natten vill jag ha honom hos oss Flört

Ni med andningslarm använde ni dom ? Vi hade det första natten hemma från BB och den fellarmade och vi flög upp, den fäster så dåligt på blöjan och får dålig kontakt med magen. Så vi har inte använt det mer än en gång.

• strössel

Hur mycket väger era barn nu ?

Liam var 3 veckor igår och väger nu 4080 g och är 52,8 cm lång. Liam har börjat ha svårt att sova på nätterna, är jätteledsen och efter att jag har ammat är det jättesvårt för honom att somna om. Första och andra veckan gick det jättebra men nu två nätter på rad har han inte velat sova.

• strössel

Shibby: Tycker det är jättekul att se hur mycket dom går upp, jag är nervös varje gång Glad men Liam har gått upp varje gång nu.

Vad ska ni köpa till era barn i julklapp ?

• strössel

Loppan: Vi ska döpa Liam den 21 jan Glad

Skitsvårt med julklappar som sagt dom är små och kommer inte minnas det ändå Flört jag har köpt lite kläder och så ska jag köpa en sångbok så jag kan sjunga lite för Liam Glad har förbjudit mina föräldrar från att köpa kläder. Jag vill köpa 68 kläder har fått så många 56/62 kläder och kommer inte hinna använda hälften på Liam tyvärr.

• strössel

Kenai: Helt rätt jag tänker oxå så jag vet bäst Glad jag bär och sitter med Liam hur mycket som helst det ät mitt barn så jag gör som jag vill så tänker jag Flört vad skönt att ni slapp skenen hoppas Elin vänjer sig och kan stå ut med byxan tills det är bra. Visst är det kul att köpa julklappar så kul att shoppa till Liam Baby

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !