Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Beso: Har du mensvärk och SD ? Jag har haft mensvärk i tre dagar och nu får jag som kramp ibland och starkare SD. Men annars mår jag bra.
Beso: Har du mensvärk och SD ? Jag har haft mensvärk i tre dagar och nu får jag som kramp ibland och starkare SD. Men annars mår jag bra.
Beso: Bebisarna har det för bra i våra magar och vill helt enkelt inte komma ut
Loppan: Hur gick det hos BM ?
Så nyfiken på hur det har gått för Kenai, hoppas bebisen har kommit och att ni har det bra kram !
Beso: Tror jag med, för alla andra går väl på övertid förutom Loppan och dom som fått bebis
Loppan: Skönt att det ser bra ut trots havandeskapsförgiftning vilket inte är kul för dig, men att bebisen mår bra stor kram !
Kenai: STORT GRATTIS till en liten flicka njut och ha det så bra med din familj, du hinner med oss senare !
Loppan: Hur mår du idag ?
Beso: Vet du om du väntar en flicka eller en pojke ? Jag har ingen aning om det.
BF+2 idag tiden går i snigelfart vill få ut min bebis nu
Shibby: Hoppas du har rätt hur går allt för dig och din bebis ? Låg du kvar i tre dagar på sjukhuset ?
Shibby: Kan tänka mig att det är tråkigt på BB, kommer nog ligga kvar i tre dagar eller tills allt funkar och jag känner mig redo för att åka hem Vad skönt att allt går bra och att du har en sån snäll liten flicka känns som om jag är den som kommer få sist i den här tråden !
Beso: Här får vi gå över i 14 dagar, så för mig är senast den 4 november. Jag ska till mvc den 28/10 på fredag. Ja det är stor skillnad på att räkna veckor och gå och vänta på övertid
Shibby: Här sa dom att man får ligga kvar så länge med ville, men jag tror de flesta vill åka hem om allt funkar. Och om det skulle vara nåt sen hemma så är det bara att ringa så det kommer gå bra.