• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Kenai:
    Jag har heller inte fått nån info om knipövningar av min bm har oxå läst det på nätet, tycker oxå det är svårt att veta om man gör rätt.

Shibby: Tror vi alla får köra hårt efter förlossningen Flört
  • strössel
    Shibby 78 skrev 2011-07-07 11:04:08 följande:
    När det gäller teknik så har jag hört att man ska använda samma muskler som när man kniper av en kissstråle
    Jag tycker det är jättelätt att knipa när man kissar men sen när man ska göra utan när man kissar tycker jag att jag mer spänner benen Glad gillar inte knipövningar hade varit lättare om man slapp dom Flört
  • strössel

Varit i Ullared idag och fyndat lite Skrattande nu är det bara spjälsängen och skötbordet kvar sen är vi färdiga med alla inköp. Får lite panik över det, tänk om det skulle hända nåt nu när man har handlat så mycket saker.

Känner ni oxå så eller är jag ensam om att känna så ?

• strössel
    Shibby:

Du har helt rätt , jag vill oxå vara färdig så man slipper tänka på det de sista veckorna utan bara njuta. Du kommer hitta en massa fint i Ullared inte kläder för det finns det knappt inget men saker har dom i mängder. Nästa tur för oss till Ullared blir när det ska inköpas leksaker för det finns det mängder av och till väldigt bra priser. Hittade en leksak min man kikade på babyproffsen kostade nästan 300 kr exakt samma sak kostade 129 kr i Ullared så det är verkligen skillnad på priser. Köpte en liten bondgård som djuren lät på och ett litet piano med circus djur som gjorde konster är från 6 månader men det får stå på hyllan så länge, men kommer nog trycka på nån häst och se om bebisen tycker det är roligt Skrattande
  • strössel

Beso: Vad roligt att ni ska kika en gång till hoppas den är sammanbetsvillig den dagen Skrattande dom har en egen vilja dom små liven i magen Flört

Jag tycker dagarna sniglar sig fram säkert bara för att jag har riktat in mig på v 30 , är i v 27 nu. Jag är nästan färdig med alla inköp bara små saker kvar som blöjor, anmings bh.

Har ni satt ihop några möbler än ? Vi har bara satt ihop byrån och skötbordet spjälsängen ligger fortfarande i kartongen.

• strössel

Shibby: Håller med vi har kommit riktigt långt i graviditeterna Glad
    Vi har oxå varit i Ullared och shoppat en del saker, vi ska ner dit en gång till på hemvägen då vi har varit på semester på kusten. Då ska jag köpa några refiller till blöjhinken.

Tycker oxå det ska bli skönt att bara kunna slappna av dom sista veckorna av graviditeten, och bara tvätta upp bebiskläder och fixa och dona lite i sin egna takt.

• strössel

Loppanlängtan: Vad skönt att du fått bilviljad graviditetspenning, hur långt tid tog det innan du fick svar på det ? Igår var det 3 veckor sen dom fick ansökan av mig på fk men inte fått nåt svar än.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !