Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Kenai:Jag har heller inte fått nån info om knipövningar av min bm har oxå läst det på nätet, tycker oxå det är svårt att veta om man gör rätt.
Shibby: Tror vi alla får köra hårt efter förlossningen
Hur viktigt är det egentligen att göra dom innan förlossningen nån som vet det ?
Varit i Ullared idag och fyndat lite nu är det bara spjälsängen och skötbordet kvar sen är vi färdiga med alla inköp. Får lite panik över det, tänk om det skulle hända nåt nu när man har handlat så mycket saker.
Känner ni oxå så eller är jag ensam om att känna så ?
Beso: Hur får man en från apoteket ?
Beso: Hämtade gratis boxen från apoteket idag och en från pampers inkl blöjhink.
Beso: Vad roligt att ni ska kika en gång till hoppas den är sammanbetsvillig den dagen dom har en egen vilja dom små liven i magen
Jag tycker dagarna sniglar sig fram säkert bara för att jag har riktat in mig på v 30 , är i v 27 nu. Jag är nästan färdig med alla inköp bara små saker kvar som blöjor, anmings bh.
Har ni satt ihop några möbler än ? Vi har bara satt ihop byrån och skötbordet spjälsängen ligger fortfarande i kartongen.
Shibby: Håller med vi har kommit riktigt långt i graviditeterna
Vi har oxå varit i Ullared och shoppat en del saker, vi ska ner dit en gång till på hemvägen då vi har varit på semester på kusten. Då ska jag köpa några refiller till blöjhinken.
Tycker oxå det ska bli skönt att bara kunna slappna av dom sista veckorna av graviditeten, och bara tvätta upp bebiskläder och fixa och dona lite i sin egna takt.
Loppanlängtan: Vad skönt att du fått bilviljad graviditetspenning, hur långt tid tog det innan du fick svar på det ? Igår var det 3 veckor sen dom fick ansökan av mig på fk men inte fått nåt svar än.