Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Jag har F-kupa redan... Kan ju tänka mig vilka gigantiska bomber man får sen!!
Dramaprincess: Jag läste det här på familjeliv.
Tips för att motverka förstoppning trög mage.
Drick mycket vatten
Ät fullkornsbröd och fiberrika grönsaker, som morötter.
Det hjälper också att motionera och till exempel ta en promenad varje dag.
Är det nån mer som har svårt att sova ? Jag vaknar runt 04.30 varje morgon och måste gå på toa och sen har jag jättesvårt att somna om. Det är jättejobbigt sen är man trött hela dagen.
Som dramaprincess tror jag det är viktigt att fylla vardagen med roliga saker så att man inte går runt och oroar sig hela tiden. Träffa kompisar, fika, titta på film, shoppa gå på bio ja nåt kul. Vet att det kanske är svårt men försök.
Jag är inte så nervös längre när jag får molvärk, har haft det så mycket att jag tänker det har gått bra de andra gångerna det gör det den här gången oxå. Bra tips med katrinplommon det ska jag komma i ihåg ifall det skulle behövas, och det gör det säkert.
Kenai: Fick ju såna där seaband på apoteket kanske funkar ? Jag vill oxå ha en massa symtom pratat med Rmc idag och jag går in i v 6 idag 5+0. Så nu slipper jag fundera mer på det
Kenai: Jag har ingen aning varför det är så olika.
Shibby: Jag har inget sug efter nåt just nu men under ruvningstiden hade jag ett sug efter ostbågar
Usch vad trött jag har varit idag , var på toa innan och så vad det blod på pappret och fick panik men insåg sen att jag hade skärt mig med rakhyvlen på benet så det kom från det. Nu blir det ingen mer rakning där uppe vill inte få panik igen
Ledstjärna: Dom tror jag är jättebra liknande dom jag äter. Tror det är bättre att få i sig mer än bara folsyra det kan ju inte skada på nåt sätt måste bara vara bra.
Kenai: nej det var inte kul nu kan jag andas ut igen.