• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Kenai: Jag vet inte heller vilken som är bäst läste på nätet och de flesta hade valt trygghansa ska nog ta och läsa igenom dom olika och se vad det är som skiljer, är inte insatt för fem öre i försäkringar tyvärr.

• strössel

Varit i väg idag och har handlat ett par mamma jeans och ett par mammaleggings, jeansen kostade bara 199 kr på H&M jättesnygga mörkblåa satt helt perfekt. Sen gick vi förbi babyproffsen och var tvunga att gå in och kika så nu har jag kört barnvagnar och fastnade för en Emmaljunga kombi vagn för 7400 kr färgen jeansblack tror den hette nåt med city är inte säker. Det var så kul att kika på vagnar Skrattande det fattades bara en bebis vill den ska komma nuuuuu Flört

• strössel

Här var det tyst tjejer, hur mår ni ?

Jag har bara mått illa sen i måndags och har inte kräkts en enda gång, har varit ute mycket och det kanske ha hjälpt lite att motionera lite sägs vara bra för illamåendet. Men samtidigt är man orolig över det när jag mått så dåligt innan och nu bara lite illamående på morgonen. Vet att det kan minska drastiskt nu när man går in i v 13.

• strössel

majsanna: Din flytt har nog satt sina spår kan jag tro, men vad härligt att ha flyttat till hus.

Kenai: Dels är det skönt att jag bara mår lite illa men samtidigt var illamåendet ett tecken på att allt var bra där inne saknar det lite iallafall Skrattande

Jag har skrivit i en tråd när jag gick igenom mina ivf försök och nu har vi där som har fått plus startat en tråd för oss gravida. Vi är inte så många kvar här som skriver tänkte om ni ville följa med mig till den andra tråden.

Länkar den här: www.familjeliv.se/Forum-11-354/m58288804.html

Och det är bara tjejer där som gjort ivf.

• strössel

Shibby: Förstår om man inte orkar skriva här så mycket klart man har fullt upp när man har kommit hem.
    Spökveckorna ser jag inte fram emot Flört men samtidigt är det som sagt skönt att må bättre. Jag har 7 dagar kvar till KUB testet du ska se att 5 dagar går snabbt sen får du se den lilla på UL igen.

Men har ni lust så kika in till den andra tråden vi kan ha den här kvar med såklart.

• strössel

Kul tjejer att det har köpts lite mammakläder, det var rea i nästan hela H&m  i går när jag var och shoppade så jeansen för 199 kr tyckte jag var ett riktigt fynd. Tänkte jag skulle köpa en par mammamjukisbyxor med för mina mjukisbyxor börjar bli för trånga eller hamnar under magen inte så fint Skrattande jag frågade i affären och dom hade börjat få in sommarnyheter till mamma avdelningen och håller på varje dag med att få in nytt det tycker jag blir kul vill köpa några fina klänningar till sommaren.

• strössel

Loppanlängtan: Vad roligt att du hittade snygga byxor  Skrattande dom mjukisbyxorna jag provade var jättelånga i benen och jag är inte så kort är 170 lång. Jag ska försöka använda min tröjor så långt det går vill inte ha en massa mammakläder som man ändå inte har nån nytta av sen.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !