Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Jag väntar med att skriva in mig där tills efter mitt vul så vet jag exakt när jag har BF och vilken vecka jag är i
Jag väntar med att skriva in mig där tills efter mitt vul så vet jag exakt när jag har BF och vilken vecka jag är i
Till alla:
Tänker ni på vad ni äter ? Har ni ändrat eran kost eller äter ni desamma ? Jag har ätit LCHF under ivf men nu har jag börjat lägga in lite kolhydrater. Läste vad man skulle äta tex frukt och varierat men mindre socker. Lchf är ju ingen frukt och det går inte att variera på så många sett. Så jag har lagt in lite frukt youghurt blåbärssoppa och lite bröd och potatis.
Kenai: Ja jag skrev och så får jag ev ändra sen, har oxå kollat på livsmedelsverket. Hittade en jättebra matsida för gravida för ett tags sen men minns inte adressen och hittar inte dit nu, där stod verkligen allt.
Hemofer har jag sett många köper och den finns med extra folsyra i oxå. Det andra vet jag inte, men det kanske man ska !
majsanna: Välkommen hit till den här tråden, jag har gjort mitt FET på rmc Linköping. Du ska se att det var för tidigt för att se nåt. Rmc ville att jag skulle göra ett vul i v 9 men min hemläkare satte upp en tid den 4 mars. Och anledningen till det var att man skulle slippa bli stressad om man inte såg nåt så tidigt. Nästa gång så finns din bebis där
Shibby: Jag har bara ont i bröstvårtona haft i två dagar nu. Så brösten ömmar inte, har så stora så det kanske tar ett tag innan dom ömmar
emsm:
Jag har fått tid till ett vul i v 7 av min hemläkare, menar att om jag väntar till v 9 så kanske dom skulle se mer. Vet inte om jag är i v 6 eller v 5 nu så till v 9 blir det 3-4 veckor Är rädd att jag har räknat fel i morgon är det en vecka sen jag fick plus så antagligen går jag in i v 5 i morgon eller v 6 är osäker på vilket.
emsm: Jag ska oxå ringa och kolla vilken vecka jag går in i morgon vill oxå veta. Går du på RMC Linköping, Barbara är väldigt avig när man ringer men hon ringde upp mig när jag hade fått plus då var hon hur trevlig som helst. Annelie är helt underbar att prata med så snäll. Då vet vi i morgon med säkerhet vilken vecka vi är i
Känner mig helt dum som inte kan räkna ut och veta till hundra procent vilken vecka jag är i.
Emsm: Dom kanske får nåt återbud som du kan få. Jag går hos en speciallist i Jönköping på Maya kliniken och dom är jättebra. Fick vänta ca ett år för att få komma in till deras klinik men det var det värt för dom är toppen.