Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Fick ont i magen ryggen innan blev så orolig så vi åkte in och fick se min lilla bebis 25,4 mm (9+1) är i v 9+2 men det skillde en dag sist oxå. Allt såg jättebra ut är så glad
![Skrattande Skrattande](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
I morgon ska jag på inskrivning på Mvc på morgonen. Ska bli kul lilla minsta sak är roligt som har med bebisen att göra.
Har legat i sängen nästan hela dagen efter att ha tagit postafen, blir så otroligt trött av dom. Vet inte vilket som är bäst må illa kräkas eller bli sängliggandes hela dagen.
Hoppas ni andra har det bra !
Shibby: Ibland tycker jag att tiden går jättelångsamt men sen ibland så tycker man det går jättesnabbt. Går in i v 11 på fredag. Förra veckan trodde jag aldrig jag skulle gå in i v 10 jag fick oxå göra ett extra UL om jag ville. Jag skulle bara ringa så bokade dom in mig på en tid. Men vet inte när jag vill göra det, om jag ska ta innan eller efter kubtestet ? Vad hade du gjort ?
majsanna: Läste att du ska tokshoppa i Ullared till dutt , det kommer vi med att göra framåt sommaren. Det har jättemånga av mina kompisar gjort man tjänar verkligen massor med pengar på det, om man jämför med en vanlig barnaffär. Har redan sparat ihop några tusen på barnkontot
majsanna: Kan tänka mig att det finns allt mellan himmel och jord där jag har aldrig varit på baby eller leksaksavdelningen i Ullared jag har alltid tycks missa det. Sista vi var i Ullared fick jag influensa och låg och kräktes mest på toan det var innan jag blev gravid.
Vet att det finns en massa tillbehör till barnvagn så det kommer jag kika på, även åkpåse heter det så ? Vi som kommer få barn i höst. Leksaker är väl lite onödigt men jag kommer nog köpa lite bitringar gosedjur och lite annat smått och gott och barnkläder dom växer ju ur dom så snabbt så det gör ju inget att det är billiga kläder.