Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
roligt att se så många andra gravida=)
roligt att se så många andra gravida=)
hejsan! jag försöker också ladda upp en bild på magen=) ,vecka 18+3 men lyckas inte,
hur gör man egentligen?
oj, de gick ju bra=) vecka 18+3 på kortet, idag 18+4..
tack! ja nu börjar den synas =) är den någon annan än mig som ena stunden tycker den är jättestor & senare så tycker man den är mindre?
jag har ultraljuden i morgon eftermiddag.
ultraljudet menar jag såklart=)
någon mer här som gjorde ivfn återinförandet den 26 januari??
tyckte jag läste att man kan göra ultraljud i 3d? verkar ju häftigt ,vart gör man sånt & vad kostar det?
jag har blivit galen i SURA ESS...=) börjar bli lite pinsamt nu att ständigt besöka kiosken här hemma för att köpa en massa sura ess...=)särsäkilt att det alltid är samma personal i kassan nästan jämt..=)
Förresten är det någon annan än mig som oroar sig för att du inet känner rörelse i magen?
jag är i vecka 21+2 idag men känner ingen alls=/...
får dock för mig ofta att det bubblar & rör sig lite i magen men jag vet inte om det är tarmarna,,,?
jag vill känna på rikigt nu så det är utan tvivel att det är bebben & inte gaser...
dags för lite nya magbilder tycker jag allt=)
jag har äntligen börjat känna massa fladder & rörelser i magen .är i vecka 22+5 idag,.
ingen stor mage jag har men lite grann=)
hej!
äntligen har jag börjat känna rörelse i magen.är i vecka 23+5 idag,
=) midsommardagen levde den lilla riktig rövare där inne sedan dess har den gjort
sig påmind nästan varje dag!=)
ÄNTLIGEN fick också mannen min känna sparkarna på midsommardagen
.Han upplevde dom dock som bara lite "pickande".
någon mer än mej som hört samma sak från era män??
. För mig kändes det ju riktigt mycket att den sparkade&rörde sig...
nu börjar jag äntligen känna att jag vågar kika på bebiskläder ,vagn med mera.
är det bara jag som väntat med det=)?
har även fått en massa bebiskläder av bekanta & man längtar ju extra efter den lille
när jag som idag gjorde i ordning en garderbog till bebisen,hänggde upp alla små
söta plagg. nu bara hänger dom där & väntar ivrigt=)