• mariaa02

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

roligt att se så många andra gravida=)

• mariaa02

hejsan! jag försöker också ladda upp en bild på magen=) ,vecka 18+3 men lyckas inte,
    hur gör man egentligen?

• mariaa02

oj, de gick ju bra=) vecka 18+3 på kortet, idag 18+4..

• mariaa02

tack! ja nu börjar den synas =) är den någon annan än mig som ena stunden tycker den är jättestor & senare så tycker man den är mindreObestämd?

• mariaa02

jag har ultraljuden i morgon eftermiddag.

• mariaa02

ultraljudet menar jag såklart=)

• mariaa02

någon mer här som gjorde  ivfn återinförandet den 26 januari??Glad

• mariaa02

tyckte jag läste att man kan göra ultraljud i 3d? verkar ju häftigt ,vart gör man sånt & vad kostar det?

• mariaa02

jag har blivit galen i SURA ESS...=) börjar bli lite pinsamt nu att ständigt besöka kiosken här hemma för att köpa en massa sura ess...=)särsäkilt att det alltid är samma personal i kassan nästan jämt..=)
    Förresten är det någon annan än mig som oroar sig för att du inet känner rörelse i magen?
    jag är i vecka 21+2 idag men känner ingen alls=/...
    får dock för mig ofta att det bubblar & rör sig lite i magen men jag vet inte om det är tarmarna,,,?
    jag vill känna på rikigt nu så det är utan tvivel att det är bebben & inte gaser...

• mariaa02

dags för lite nya magbilder tycker jag allt=)

• mariaa02

jag har äntligen börjat känna massa fladder & rörelser i magen .är i vecka 22+5 idag,.

• mariaa02

ingen stor mage jag har men lite grann=)

• mariaa02

hej!

äntligen har jag börjat känna rörelse i magen.är i vecka 23+5 idag,
    =) midsommardagen levde den lilla riktig rövare där inne sedan dess har den gjort
    sig påmind nästan varje dag!=)
    ÄNTLIGEN fick också mannen min känna sparkarna på midsommardagen
    .Han upplevde dom dock som bara lite "pickande".
    någon mer än mej som hört samma sak från era män??
    . För mig kändes det ju riktigt mycket att den sparkade&rörde sig...
    nu börjar jag äntligen känna att jag vågar kika på bebiskläder ,vagn med mera.
    är det bara jag som väntat med det=)?
    har även fått en massa bebiskläder av bekanta & man längtar ju extra efter den lille
    när jag som idag gjorde i ordning  en garderbog till bebisen,hänggde upp alla små
    söta plagg. nu bara hänger dom där & väntar ivrigt=)

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !