Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Ok jag flyttade hit ;)
strössel: ja vi har "setts" i andra trådar innan
Ok jag flyttade hit ;)
strössel: ja vi har "setts" i andra trådar innan
Blir nästan lite avis när jag ser er andra skriva om VUL :( Jag ringde o skulle boka tid...utifrån remiss från Linköping, till v9 då jag e vi v7. men det fanns inga tider..de skulle lösa det o ringa tillbaka, det var 4 dagar sen. Tänker att om de inte ringt innan lunch imorrn ringer jag o kollar...vad tycker ni, ska jag ringa o "tjata"?
Strössel: Jaha nu fattar jag. Ja visst är det svårt att räkna? Men jag tror att jag är i vecka 4+5, plussade för exakt en vecka sen idag =) Men jag ska ta mod till o ringa imorrn...tror jag. De är inte trevligast i stan på telefon men världsgulliga när man väl är där! Märkligt! Så jag drar mig ALLTID från o ringa :(
Men jag vill veta. Dels för att lugna ner mig och dels för att kunna planera m mitt o mannens jobb.. inte det lättaste att bara va borta ....
Har ÄNTLIGEN fått min/vår tid för VUL... Fick nästan bli otrevlig för att få tiden som jag ändå har remiss på!!!
Är såå arg! När det är för en possitiv grej man ringer så får man nästan dåligt samvete...det är ju inte MITT fel att de har dåligt med tider och inte kan ha ett trevligt bemötande! Jag mste ju få mer än en dags förvarning för att kunna ta ledigt från jobbet...det hade hon nästan ingen förståelse för :( Men nu fick jag min tid iaf...på måndag =)
strössel: Då är ar jag i vecka 7.... men hade ju remiss o kände att då ska jag så. Men jag längtar. Känns så skumt att man ska lita på en liten pinne man själv har testat med :/ Ingen bekräftelse från sjukhus...
Men på måndag HOPPAS jag att få se ett liiiiiiitet hjärta!
Shibby77: Vilken fin bild! Underbart att ha hemma o längta tillsammans med ;)
Fick du den eller fick du be om den? Kanske till och med tjata? Hoppas på att få ta med en bild hem på måndag när vi ska titta på vår lill*. Fick ju bli otrevlig på telefon för att ens få en vettig tid :/ Men nu ska jag ladda om och bara förutsätta att de kommer vara trevliga på måndag!!!
strössel: va du i linköping? Jag ska till doktor i nässjö, vi bor i eksjö men eftersom vi jobbar i nässjö båda två blev detta smidigare