• Sommar Fjäril

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

jag ska sluta med mina vagitorer i morgon kväll, dagen före TD, men jag har 50st till att hämta ut men kan de vara skadligt att fortsätta med dom? vet ju att kroppen ska klara av de själv men de är som ni andra säger att de känns läskigt att sluta med dom.. Tar 2 st om dagen just nu..

• Sommar Fjäril
    DreamBear skrev 2011-02-16 14:26:49 följande:
    Nu håller jag bara tummarna att jag tar mig till inskrivningen och att inte drömmen släcks innan!
    Klart att du kommer komma till inskrivningen Hjärta kramis
  • Sommar Fjäril

Jag får prata med dom i falun när jag ringer på fredag, man vill ju inte sluta med dom och så blir det något fel :( ..

• Sommar Fjäril

Jag som hade lovat mig själv att inte bli så nojjig utan njuta av graviditeten som jag så länge längtat efter, men vad gör man. Jo sitter här och är rädd och nojjig. Har ont i höger äggstock som sedan vandrar och blir som en molande mens värk sedan tillbaka till äggstocken, börjar även få ont i höger lår. När kommer man kunna känna sig lugn.. så jobbig när man inget vet, så rädd att något ska vara fel..

• Sommar Fjäril

Jag försöker hitta på roliga saker som får dagarna att gå, men i bland faller man tillbaka i orohets tankar.. jag vaknar oxå tidigt, men jag vaknar av att jag mår illa..

• Sommar Fjäril
    DreamBear skrev 2011-02-18 09:42:25 följande:
    Tips mot illamående?
    papaya och ingefära läste jag på internett som kunde hjälpa mot illa mående. för mig är de typ lika, jag kan äta å så men de känns som de sitter i halsen..
    Hoppas att de blir bättre iaf Kram på dig
  • Sommar Fjäril

Vitamin kvinna eller folsyra, vilket är bäst att äta, nån som vet? kvinna ska ju inhehålla folsyra de med och andra bra vitaminer. Ni som käkar, vad äter ni? :)

• Sommar Fjäril
    strössel skrev 2011-02-18 10:28:49 följande:
    Jag äter mitt val kvinna som innehåller extra folsyra och järn, som är till gravida / försöker bli gravid.
    Okej, kanske bättre och käka de än bara folsyra. Tack för svaret iaf =)
  • Sommar Fjäril

Jag köpte dessa vitaminer, står på burken att de är bra för gravida. valde mellan dessa och bara folsyra, men dom här inehöll även andra vitaminer och järn..
    Kan ju inte göra skada iaf tycker jag.
  • Sommar Fjäril
    strössel skrev 2011-02-18 17:58:27 följande:
    Ledstjärna: Dom tror jag är jättebra liknande dom jag äter. Tror det är bättre att få i sig mer än bara folsyra det kan ju inte skada på nåt sätt måste bara vara bra.

Kenai: nej det var inte kul Skrattande nu kan jag andas ut igen.
    näe men precis, läste lite på apotekets hemsida och eftersom jag inte är så duktig med sallad å så varje dag så var det bra att få i sig lite extra!

Vilken tur att blodet inte kom från något annat ställe, du får lägga rakhyveln på hyllan ett tag nu :)
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !