Ellabay skrev 2011-05-23 21:42:10 följande:
gråbas med orange topset.
det som skiljer dom är 5 cm i ramen smt att ramen inte är fodrad som cam/frog och geckon saknar bågen.
sen är det nog inte så mkt mer som skiljer dem emellan.
Här kan du se vad som skiljer Frog, Gecko och Cameleon åt om du vill
www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700p1165517.htmlMamilla skrev 2011-05-23 22:30:52 följande:
Jag tycker nog inte heller riktigt om utseendet på den vagnen även om den verkar vara jätte bra! Känns som den kanske blir lite större när man fäller ihop den?
neele skrev 2011-05-23 22:03:30 följande:
Ja, om vagnen går sönder när du flyger (du måste kunna bevisa det så ta foton för säkerhetsskull), då är det flygbolaget som står för det. En kompis flög med Lufthansa och deras vagn fick gick sönder på suffletten, handtaget och mest lite småsaker, de fick till och med en ersättningsvagn under tiden som de lagade den andra.
Med Quinny Zapp kan man ju i vissa fall få ha med som handbagage in på flyget eftersom den blir så liten när man fäller ihop den (beror på flygbolag). Vet inte om det är samma sak med Zapp Xtra.
Okej, bra så om det händer något med vagnen så ska jag ta kort!
Ja, jag förstod det som att man kunde ta den som handbage med vissa flygbolag och det vore ju jätte bra, smidigt. Men vad är den stora skillnaden på Zapp och Zapp xtra?
Här står det väldigt utförligt om skillnaderna
barnvagnsblogg.blogspot.com/2010/07/quinny-zapp-xtra.html
Här är de bredvid varandra: