Inlägg från: stor grön drake |Visa alla inlägg
  • stor grön drake

"anonyma" vagnmissbrukare

UÄÄÄÄÄ!!!
    Fick veta igår att Graco har släppt en paraplysulky (Fusio) med vändbar sittdel, som har 170 grader liggläge, men som även går att bytas mot liggdel... VILL HA!!!! och det är precis vad vi skulle behöva om vi sålde Trekkon och paraplyvagnen... Men den kostar ju mer ny än vad trekkon gjorde...

• stor grön drake
    JwJw skrev 2011-05-22 16:32:34 följande:
    Är det bara jag som blir trött på mig själv och vagnbytandet? blir aldrig helt nöjd:O
    Njaä... min man och min mamma är ju rejält trötta på mitt vagnande, iof har jag "bara" bytt ut en, men det finns fortfarande 6 vagnar i vår ägo i detta nu (5 i bruksskick, eller, den 6:e är i bruksskick men den är så fin så man nänns ju inte på den) och har ett litet projeklt på gång, det finns en sittvagn i svärisarnas uteföråd som är väldigt lik liggvagnsägget från -54, och den skulle ju vara kul att rusta upp... Drömmer
  • stor grön drake
    Mamilla skrev 2011-05-23 13:54:10 följande:
    Uliise: Ja, någon budget har jag ju inte haft för mina tidigare vagnar så kom med förslag! Behöver ju antagligen en som han kan sova lite i och som skyddar honom mot solen. Enkel och smidig är ju ett plus! :)
    Bugaboo bee+ är väldigt smidig, även om jag personligen tycker illa om utseendet kan jag uppskatta funktionaliteten och alla smarta tillbehör som finns
  • stor grön drake

Iaf här så är det ett litet uppsamlingsområde, och det gör att folk inte får sina grejjer sålda för önskat pris, utan ofta får gå ner rejält. Sen ibland om det är ovanliga grejjer kan de istället få ett onormalt högt pris förståss, men vanligast är att lägger du ut en 10 år gammal vagn med sitt+liggdel för 1000kr får du den inte såld.

• stor grön drake
    Nomen skrev 2011-06-07 21:36:55 följande:
    Skrattande

Tänk bara på att om däcken är slitna så kostar det ganska mycket med nya... de stora går ju på 250 kr styck, de små vet jag inte... Nästan värt att köpa ett sprillans Nitro-chassi för 3150...

Jag var själv inne på ditt spår. Det slutade med att jag fyndade en helt ny Nitro... butiken hade 20 % flyttrea Skrattande
    men jag gillar inte nitro chassit....
    gillar speciellt inte varukorgen... fast då borde jag kanske sattsa på att söka en 360 varukorg undras om emmaljunga har dem hemma som reservdel längre... måste maila någon och fråga
    Nitron är najs! Men har hört från många håll att dens hjul blir förstörda direkt på grus (åtminstonde -10orna) att det gräver sig in sten i dem och att man har mer sten än gummi till slut
  • stor grön drake
    Uliise skrev 2011-06-07 21:53:34 följande:
    Men du kan inte bara försöka få tag på den nya varukorgen? Eller är det den du inte gillar?
    precis, och inte gamla heller
    360ns var mera som en oval på något vis, såg den på nära håll för några veckor sen, hela ceroxen då, inte bara korgen, och blev bara så förtjust Drömmer
  • stor grön drake
    neele skrev 2011-06-08 11:02:53 följande:
    Jag vet inte, men jag tror det Har en känsla av att det är mer Emmaljunga, Brio och så. Här är det mest Quinny, Teutonia, Hartan, Hauck och tretusen olika "plastvagnar" som ska likna något populärt märke. Fast jag vet inte, jag har inte varit i Stockholm sen 2005
    Å ja, mycket "exotiska" vagnar i stockholm med, den 360 jag spanade på var med på samma buss från vischan Tyvärr inte mycket brio och emmaljunga, och då ofta de varianterna som varit svindyra (limited editions och liknande)
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare