Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

"anonyma" vagnmissbrukare

Här passar nog jag in :)
    Väntar mitt 3 barn beräknat 19 juni och tro de eller ej men nu har jag bytt vagn.. haha.. När vi vänta vårt första barn 07 köpte vi en ny teutonia spirit s3, lite emot min vilja då ja var emot tre hjul för den kändes ostadig.. men men, den var väl smidig osv... men inte på vintern... sen när nr 2 föddes 10 så köpte jag en begagnad emmaljunga edge duo combi med svängbart styre... å så däremellan hade vi en emmaljunga scooter och så har ja haft syskovagn babytravel dublin, en till scooter, en brio happy, å nu har jag en emmaljunga edge duo combi igen...men jag har sålt/bytt bort vagnar allteftersom jag tröttnat på dom.. haha.. nu ligger min emmalljunga edge duo combi på blocket och jag har köpt en emmaljunga citycross med mjuklift och skötväska för 1500. Får den i nästa vecka då den skickas till mig med bussgods.. Så nu tittar jag på citykorgar oxå, hittat en som ja fastna för å hon kunde skicka med bussgods oxå så de va perfekt, någon som vet vad det kostar att skicka en citykorg med bussgods??
    själva vagnen kosta 500 å skicka... de  borde va betydligt billigare tycker jag  eftersom liggkorgen kan inte väga så himla mycket.... Hm, jaja de visar sig, har iaf hört att emmaljunga city cross ska vara lättare mm..

Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare