• Justi

"anonyma" vagnmissbrukare

Åhh här hör jag hemma!

Har en son på 2,5 och en nyfödd dotter.. Jag har haft ca 30 barnvagnar och äger just nu en donkey men ögat börjar dra sig till andra sidan gräset igen.. Sitter å funderar på om ja verkligen behöver syskonvagn å ja tycker den e för dyr för att ha i mono läge, e sugen på en EL nitrocity lr en brio happy ev go och köra me ståbräda till grabben men ja får nog vänta ett tag till haha

• Justi

Brio e lätt bättre, skönare gung i vagnen..
    Urban jungle har inte vändbara sittdelar vilket innebär att så fort din bebis har slutat me liggdel så måste den sitta frammåt, vilket kan bli för mycket intryck för en så liten som hellst bara vill se mamma. Nått att tänka över iaf :)

• Justi

Haft 2 st teutonia s3or och en fun. Tyckte s3an va oerhört ostabil å kunde lätt välta på bussar osv om man inte höll i den. Jag har inte haft city cross men jag hade en ozone city som är liknande fast med svängbara hjul fram, den och bugaboo (cam

• Justi

Lista på vagnar jag har ägt:

Brio sing
    Brio happy
    Teutonia fun
    Teutonia s3 (x2)
    Phil and teds vibe
    Emmaljunga ozone city (x2)
    Emmaljunga scooter 2.0
    Emmaljunga spider. me brio sufflett
    Bugaboo cameleon (x2)
    Bugaboo donkey duo
    Babytravel rio
    Babytravel bombay
    2me sulky
    Zero2four breeze
    Chicco liteway

Säkert glömt massa haha

• Justi

Kollade genom länken, gissar att super nitron kommer köpas av lilla mig snart ;) men dom där viking modellerna haha sikken bugaboo ripoff

• Justi

Herregud rädda mig! Min donkey har gått sönder å behöver lagas så jollyroom f
    Gav mig en 2me los angeles som lånevagn i några veckor.. Den väger 25 kg!!! Hatar den! Känns som hela sommaren e förstörd typ haha

Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare