• moto

"anonyma" vagnmissbrukare

Några tips till mig? Det var länge sedan jag hade barnvagn nu och jag hade några st under tiden vagn behövdes. Vi funderar på syskon och jag som älskar vagnar är redan igång och funderar på vagn! :) jag hatar(!) vagnar med 4 fasta hjul, gillar inte Kronan och EL tex! Vill gärna kunna fästa ett babyskydd på chassit och gärna att sittdelen går att ha mot sig. Tycker om Bugaboo, kanske mest Buffalo då eftersom de små små hjulepå donkey verkar svåra. Men den verkar man inte kunna ha så länge? Till 2-årsåldern eller? Joolz är snygg men varukorg!? Brio smile kanske? Hjälp!

• moto

Menade att jag inte gillar 4 fasta hjul OCH vagnar som Kronan och EL, designen mer tycker de känns så klumpiga, sen vet jag att de har chassit med svängbara hjul ;) men de tilltalar mig inte. Och ja jag menade såklart CAM inte donkey, behöver inte syskonvagn. Ja den ska lyftas i och ur bilen och det är i huvudsak på asfalt sen är det klart att när man är ute och går så kan man ju hamna både i skogen och grusvägar :)

• moto

herregud vad svårt, om vi nu blir med syskon vet jag inte hur jag ska kunna välja! Hann ha några stycken till första barnet och två på en gång skulle nog inte min man tillåta. Jag köpte nya och sålde vartefter men bara en åt gången!
    Ingen som har en Joolz?

Hur är crescent diva? Tycker den ser så "rynkig" ut i tyget på liggdelen?

Urban Jungle tycker jag är snygg och lättkörd men vill gärna ha sittdelen mot mig i början...

Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare