Inlägg från: Xofina |Visa alla inlägg
  • Xofina

"anonyma" vagnmissbrukare

Mille11 skrev 2011-10-02 14:53:53 följande:
    Hej alla vagngalningar! :)

Jag behöver tips!
    Har en Babytravel Rio som extravagn/shoppingvagn som jag är supernöjd med! MEN den kommer med största sannolikhet inte funka så bra i vinter. Vi bor ganska lantligt och senaste åren har det vart mycket snö, samt att vi gärna promenerar i skogen. Jag har även en crescent comfort som vi ska sälja då vi är trötta på den.
    Jag letar alltså efter en SITTVAGN som är ganska rejäl och klarar de flesta terränger. Framåt/bakåtvänd spelar mindre roll.
    Har tittat på Emmaljunga Scooter, men den känns trång? Med åkpåse och allt får nog inte min lilla klump så bra utrymme. I butiken rekommenderade hon Babytravel Amsterdam. Vad tror ni om det? Lufthjul är ju ett plus och den är ju rymlig samtidigt som den blir liten ihopfälld. Är den bra i terräng eller hur är det?
    Budgeten ligger väl runt 4000:- men gärna under. Vill däremot inte köpa nåt "skräp".

Så för att sammanfatta: Bra terrängvagn med bra gung, gärna liten ihopfälld. Ganska rymlig för barnet så man får plats med åkpåse, overall osv... Han är 8 mån nu och jag vill helst kunna ha vagnen ett bra tag.

Så... Kom igen och tipsa! :)
    Vi har en Teutonia Timmy (En gammal Teutonia Junior), den kör vi på landet och det funkar prima! Glad SÅg att kopbarnvagn.se har rea på den nu. 3595 kr! Jag gillar den, bygeln och själva sistsen är MYCKET större än de andra teutonia! (Gillar inte dem, har haft en fun men den var värdelös) Men tips tips! Glad

http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=509&artnr=1604200r&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std

Länk till den! 
  • Xofina

Tänk på att den bara är framåtvänd, det gillar jag inte därför har vi den bara på landet Glad

Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare