Inlägg från: Louisidora |Visa alla inlägg
  • Louisidora

"anonyma" vagnmissbrukare

Hej!!

Till alla er proffs, någon som har koll på bugaboos utbud och kan hjälpa mig med en sak?

Jag bokade en bugaboo all black och hämtade ut den för några dagar sedan. Bromsen är RÖD! Skall den vara det? De vagnar jag sett på nätet har en vit broms. Någon som vet?

Jag är rädd att damen i butiken inte haft vagnen inne, och "plockat" ihop en "all black" till mig, som egentligen inte är en sådan.

Tacksam för all hjälp jag kan få!
    Mvh

• Louisidora
    Nathaliiiie skrev 2011-08-12 19:16:00 följande:
    Nej, den ska inte vara röd. Jag har själv beställt en all black och bromsen på den är vit.
    Fast min har dock inte kommt än eftersom leveransen inte kommer förrens i september...  
    Den röda bromsen ska sitta på en Bugga "red edition".
    Hej! Ahh underbart att du skriver det!

Precis som du skriver så har jag också kommit fram till att en röd broms BARA finns på RED-produkterna. Och eftersom det enbart finns en vagn som har svart chassi och röd broms måste detta komma från en denim. Och då har hon förmodligen tagit en ocean och bytat ut suffletten till en svart.. för det finns väl svarta suffletter att köpa separat?

Fan vad retligt!

Tack för ditt svar! :)
  • Louisidora
    Nathaliiiie skrev 2011-08-12 19:16:00 följande:
    Nej, den ska inte vara röd. Jag har själv beställt en all black och bromsen på den är vit.
    Fast min har dock inte kommt än eftersom leveransen inte kommer förrens i september...  
    Den röda bromsen ska sitta på en Bugga "red edition".
    Hej, ville bara meddela att jag fått kontakt med en svensk kille på bugaboo som skall kolla serienummert till mig, för att se vad det är för vagn och var den kommer ifrån. Känns skönt!

Så du har fått leverans datum först i september?
    Hoppas verkligen dom kan ordna en original till mig om det nu visar sig att det är "fel" vagn jag fått.

September kan bli tight, jag är beräknad den 24:e och vill helst ha allt klart innan dess ( med tanke på att jag beställde vagnen för 6 månader sedan) :).. Det löser sig säkert!
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare