Inlägg från: Mamma matte hustru |Visa alla inlägg
  • Mamma matte hustru

"anonyma" vagnmissbrukare

Är inne på min 16 vagn på två barn den äldsta tre år är sugen på att byta igen men maken har satt köpstopp på barnvagnar

• Mamma matte hustru
    EmmaKlemma skrev 2011-08-17 23:46:39 följande:

Samma här har 2 barn äldsta är 3år, idag köptes barmvagn nr 17 Bugaboo Frog. Får se om det blir min sista =)
    ÅH är så sugen på en till men får väl hålla mig i skinnet. Ville sälja sista tvillingvagnen men då ungj*vlar snott vårt regnskydd blir den nog svårsåld :(
  • Mamma matte hustru
    Nathaliiiie skrev 2011-08-18 10:49:24 följande:

vad är det för märke? och hur mycket hade du tänkt dig? Skrattande

Brio twin sitty med viloläge år 03 tror jag.. Ej höj och sänkbart handtag men det är lägre än 110 som de nya modellerna är. Ställbart gemensamt fotstöd en 600 vid avhämtning. Suflett med två små fickor och en stor varukorg i stål. Punkteringsfria däck men jag vet ej ännu jag funderar på att ha kvar den över vintern pga snön...  
  • Mamma matte hustru
    Lindadjo skrev 2011-08-18 11:00:42 följande:
    Det ska väl inte vara några problem att sälja en vagn bara för att den saknar regnskydd?

nytt regnskydd kostar ju typ 250 kr sura pengar...

Har lagt bud på ett på tradera dock för en vagn utan sufflett men våra barn hatar sufletter vi får inte ha dem uppfällda så för vår del är det utmärkt.  
  • Mamma matte hustru

Har en bri race med en grå med teleskophandtag som säljes för 700:- en grå med regnskydd...

Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare