Inlägg från: jobbel |Visa alla inlägg
  • jobbel

"anonyma" vagnmissbrukare

köpte en ny vagn idag!! är så glad, men skäms lite eftersom det är 6 vagnen som köps till lillebror och han är ju bara 10 mån.... 

• jobbel
    Uliise skrev 2011-07-20 21:56:51 följande:
    Lovelli: det där är en twin husky Jobbel: vad köpte du för någon vagn?
    köpte en Emmaljunga Ozone City :) har även en Bugaboo Bee och Phil & Ted Verve men funderar på att sälja PT om det fungerar bra med ståbräda på Emmaljungan.... men vill helst inte.. men mannen envisas med att två vagnar åt gången räcker....
  • jobbel
    Jessika82 skrev 2011-07-21 08:18:43 följande:
    Jag är sugen på en bugaboo men inte till mina barn... Utan till mig... Gillar att sy .... Men kan man och får man köpa en vagn till sig själv.... Det är frågan :)
    klart man får :)
  • jobbel

visst var det nån här som köpt Coops cykelvagn? Vad kostade den? Går den att göra om till barnvagn?  Blir galen på butiker som inte visar sitt utbud sina priser på  hemsidor :)

• jobbel
    imsel skrev 2011-08-24 13:01:40 följande:
    Både jag och sambon gillar den, och sonen också!
    Supersmidig att ha som vanlig vagn också. Jag tar hellre den än Kronan sulkyn, om man nu inte ska ha den i buss/bil och så.
    Bra med packningsutrymme, även med barn i.
    Ibland har jag gått eller cyklat å handlat med den, utan barn, och då får det ju plats hur mycket som helst Skrattande

Har nog inget negativt att säga om den..
    Det går ju inte att fälla sätet bakåt, men det visste vi ju innan, och billig var den.
    Är man 2 som cyklar så skaffa ett extrafäste direkt (den lilla svarta grejen) för det har vi saknat. och det fanns inte att köpa på våran Coop..
    Köpte en på biltema (när vi var ¨på semester) men det är precis så att den inte passar Rynkar på näsan        
    Tack för ditt svar! Ska åka och titta om vårat Coop har någon. :)
    Har hittat en begagnad för 1700 kr men tycker det är för dyrt om du betalade 1500 kr för en ny....
  • jobbel
    imsel skrev 2011-08-24 14:27:52 följande:
    Vad är det för begagnad då?
    Om det är en Coop känns det dyrt ja.. 
    ja det är en från Coop. Och butiken hade ingen hemma :( får titta på Biltemas istället men hade hellre velat ha Coops med rörligt framhjul
  • jobbel
    imsel skrev 2011-08-24 15:29:55 följande:
    Vad kostar Biltemas då?
    Den kostar 1300 kr. Frågan är ju bara vilken som är bäst...
  • jobbel
    Jessika82 skrev 2011-08-24 18:46:37 följande:
    Biltemas har inget hjul fram som coops gröna har. Har sett att den gröna ligger på 2500kr ny....
    Jo, en av Biltemas har det, den som kostar 1300 kr.
    Ok, då kanske 1700 kr är ett vettigt begagnat-pris i alla fall.
  • jobbel

Efter mycket funderande på cykelvagn så har jag nu beställt en Croozer! :)  
    Var runt och kände på Biltema, Coop och cykelaffärere och kom fram till att det var bättre att lägga ut lite mer pengar och förhoppningsvis bli nöjd (och kunna sälja den sen och få tillbaka lite pengar)

Så nu sitter jag och väntar på min fjärde vagn, jag som var så nöjd att vi var nere på två vagnar bara nyss. Totalt blir det den 10:de i ordningen.... 

• jobbel
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-09-02 16:41:47 följande:
    Höll på att köpa en Happy pink ozone men de hann sälja den innan jag kom och tittade på den. Kanske var lika bra det så nu får ajg behålla min vita nitro!

Hur många här har en ozone? Gillar ni den?
    Jag gillar också min :)  Tycker den har allt som jag vill ha (just nu iaf)
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare