Inlägg från: Ellabay |Visa alla inlägg
  • Ellabay

"anonyma" vagnmissbrukare

Oh en tråd för mig. Nu äger jag "bara" 2 vagnar. Dottern är dock bara snart 6 månader. Men kan säga att jag sitter o surfar dagligen på blocket. Just nu är bugaboo modellerna de jag dreglar över. Fyndade en bugaboo gecko men ångrade mig ganska snabbt för jag vill ha antingen frog eller cameleon modellen. Nu bor jag i umeå och där är utbytet av bugaboo inte stort. Så isf måste jag köpa en vagn osedd +bussfrakt. Ooh vad de kliar i fingrarna. Kan ju säga att sambon är redn trött på mina vagnplaner.

Som huvudvagn har vi emmaljunga citycross 07 helsvart. Men är inte helt nöjd utan skulle vilja ha en nyare modell i lite roligare färg. Som sagt ... Jag sitter på fingrarna kan jag säga. ;)

• Ellabay

Sådärja! Nu har jagköpt en bugaboo cameleon till dottern. Har en bugaboo gecko sen tidigare men de va inte min typ av vagn så nu måste jag få den såld. Vi har även en citycross från 07 som jag inte kan göra mig av med. Måste ju även ha en vagn för dessa vintrar uppe i norrland. ;) min mamma kommer bli gaaaalen. ;)

• Ellabay

Ja.. vet inte ritktigt varför jag inte var helt nöjd med geckon för nog är den fin och lättkörd men ville ha en cameleon från hela början så jag kunde nog inte släppa tanken.

Cameleon är i gråbas med orange topset. Söker ett topset i rosa canvas nu också. ;)
    Maken har sin hockey jag har mitt barnvagnsintresse. ;) 

• Ellabay
    neele skrev 2011-05-23 19:31:12 följande:
    Uliise och Bejbie: Jag gillade min Fun jättemycket, men sittdelen är verkligen alldeles, alldeles för liten. Förstår inte varför Teutonia inte har ändrat det? Annars gillar jag Teutoniamodellerna. Men anledningen till att jag bytte bort min var som sagt att den blev för liten, och att jag även tyckte att den blev lite tungstyrd när dottern började väga mer.Spännande! Vad blev det för färg på Cameleon? Varför gillade du inte Geckon? Är det inte egentligen bara storleken som skiljer på dom?
    gråbas med orange topset.
    det som skiljer dom är 5 cm i ramen smt att ramen inte är fodrad som cam/frog och geckon saknar bågen.
    sen är det nog inte så mkt mer som skiljer dem emellan. 
  • Ellabay

Equal: har han nån dyr hobby? Min man är hockeyspelare och det kostar sig en liten summa per år för att han ska hålla på med sin hobby. ;) nu råkar det plötsligt vara så att barnvagnar har blivit min hobby och det kan han faktiskt köpa. :) fritt fram för mig nu att fynda tillbehör o klädsel till buggan :)

• Ellabay

Equal: sen hjälper att att visa lite puppy eyes och även säga att jag minsann burit o fött fram hans barn. ;)

Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare