Inlägg från: Tröttimössan |Visa alla inlägg
  • Tröttimössan

"anonyma" vagnmissbrukare

Jag har en sitty från ca 98 som jag håller på att klä om, och en Brio Ideal från 96 som är i nyskick i marin. Och en Teutonia Timmy 05 och en Primus 05 i samma färg så man kan ha  sama tillbehör till båda oxå helt i nyskick. Alla är begagnade köpta från Blocket. Har oxå haft en äldre vagn av okänt märke och en Mistral 04 som jag har skänkt/sålt.
    MEN inga barn än :-S Fick mf igen i söndags... Jobbar vidare på bäbisverkstaden medans jag rår om min lilla vagnpark. Älskar barnvagnar!!!! {#emotions_dlg.flower}

Kul att läsa om era "laster"

• Tröttimössan

Tack vänner Hjärta

Det är inte lätt att försöka smygLUSläsa Blocket på jobbet efter fler vagnklipp Tungan ute men går ju inte att låta bli när man är beroende. Brukar ta en tur till vagnaffärerna när jag nyligen varit hos frissan och bytt frisyr så ingen ska känna igen mig Oskyldig haha!

• Tröttimössan
    Nomen skrev 2011-03-22 10:24:00 följande:
    Jo, men crossen är ruskigt lättkörd... hm synd att du bor i Karlstad, lite långt från Uppsala, annars kunde jag köpt din

Jag ÄR ju nöjd med scootern, men det är lättare med ståbräda på crossen, mer plats åt det stora barnet... Fast vi använder ju knappt ståbrädan... ja vilka problem!!
    DU MÅSTE KÖPA EN CROSS ÖGONA BÖJ! Flört
  • Tröttimössan
    R3becca skrev 2011-03-22 13:03:42 följande:
    Vi har 4 vagnar (kvar), och vår dotter är inte ens född ännu ;)
    Vi hade 6 stycken, men gjorde oss av med två (enligt mig enbart för att ha råd att köpa en ny ;)) för att det kändes onödigt att ha så många.

Jag har 4 vagnar men är inte ens gravid än Cool
  • Tröttimössan
    R3becca skrev 2011-03-23 08:40:44 följande:
    Åh fan! Jag som trodde jag var ensam om att vara "knäpp". haha Solig
    Å nä du, jag är riktigt knäpp Tungan ute
  • Tröttimössan
    neele skrev 2011-03-24 11:02:02 följande:
    Välkommen hit

Häromveckan sprang jag förbi en affär med massor av gamla retrovagnar på utsidan! Hade bråttom så jag hann inte kolla närmare, men om det nu skulle vara en liten affär med gamla barnvagnar och barnprylar, då lever jag farligt Jag har inte hunnit kolla närmare men i eftermiddag tänker jag ta en promenad och undersöka saken närmare
    DU MÅSTE FOTA! ÅÅÅ I VILKEN STAD?! Förvånad Skrattande
  • Tröttimössan
    neele skrev 2011-03-24 14:33:34 följande:
    Har satt kameran på laddning Beger mig strax iväg, håll tummarna att det är nånting bra!
    Staden är Berlin, så tyvärr är det ju inte Sverige
    Meh jag ringer upp Ryanair på en gång Tungan ute
  • Tröttimössan
    JwJw skrev 2011-04-21 18:33:47 följande:
    ÅHHHH en tråd som passar mig=) sonen är snart 7 månader och jar är inne på 4e vagnen redan less=) kan inte bestämma mig om ja vill ha en nitro,ozone brio go eller en sing=) så får ddras med min fun tills ja lyckas bestämma mig=)
    Brio Go skulle jag vilja ha! Gör mig gravid nuu Flört
  • Tröttimössan
    JwJw skrev 2011-04-22 07:29:55 följande:
    haha=) om man ändå var rik och kunde ha ett helt rum med vagnar;)
    Jag vet en här på FL som ska öppna ett barnvagns muséeum på Gotland i sommar. Jag måste dit och njuta! Ska campa utanför med husvagnen (fast det vet hon nog inte om Flört) Ni måste se hennes bilder! Obs "endast" retro 
  • Tröttimössan
    imsel skrev 2011-06-22 14:23:58 följande:

Kommer ihåg..vad hette den där billiga vagnen.. Ungefär samma pris som Carenan, och det var många många som hade problem med att den gick sönder till höger och vänster. Handtag bla :-S

Något på "M"... Modi?
  • Tröttimössan

Igår kunde jag inte låta bli att köpa en Teutonia Toni för 400:- i jättebra skick  Har dock inga barn än men de kommer Tungan ute

• Tröttimössan

Aha är det när man bara har en sitt/liggdel det var ju klever ^^ Första gången jag såg en bild på den trodde jag att det var en väldigt smal liggdel (det var ingen bra bild )

• Tröttimössan
    Norrlandssyster skrev 2011-10-16 11:00:39 följande:
    Hoppas det är okej att jag slinker in här, tänkte höra om det är någon här som hunnit känna på urban jungle +one? Tycker den verkar toppen!
    Är det en syskonvagn?
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare