Inlägg från: Tankgirrrl |Visa alla inlägg
  • Tankgirrrl

"anonyma" vagnmissbrukare

Jag hakar på här!
    Vi har haft
    En budjetvagn från Gekås, där hjulen lossnade när man var på promenad, en grå/svart 2008
    En Carena Free, svart, handtaget lossnade...2008
    Firstwheels City Elite, Ill- grön. underbar underbar vagn! En litet fäste gick sönder och gick inte att få tag på i Sverige längre så det var bara att kassera den :( 2008
    Emmaljunga Softy, Helsvart, en gå till affärenvagn där bromsen gick sönder 2004
    En beige och svart Brio race, såldes för att en kompis behövde den mer en mej (hade köpt den begagnad) 2005
    En Brio sing, brun och svart, endast sittdel (om vi hittar en liggdel till den ska vi ha den till lillebror också!) 2008
    Britax Trekker 3, röd,grå och svart, för högt handtag! vet ej årtal
    Brio race, rosa svart, Underbar nu när dottern är 2½ år har haft den i ca ett halvår. 2010

Funderar även på en syskonvagn en BT till sommaren då lillebror är nyfödd och dottern har problem med sköldkörteln och är lite tröttare än barn i hennes ålder.
    Och en Emmaljunga city cross
    Erfarenheter av nån av vagnarna?

• Tankgirrrl

Jag såg en EL Jet idag på bussen! va snygga de är! känns de breda? Någon som vet?

• Tankgirrrl
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-02-14 20:13:42 följande:
    De är rätt breda,65cm om jag inte minns fel och sedan blir de ännu bredare fram när de dubbel hjulen snurrar ut åt sidorna. Sålde min och köpte nitron istället,ångrar mig inte en sekund. Var sugen på ozonen men tyckte inte de hade förbättrat att ändra sitt/ligg positionerna på den. Hatar när man ska trixa för att kunna ändra
    Okej tack för svar!
    Jag är ganska van med att ha en brad vagn för jag har en Brio Sing som vi använde i ca 1½ år.
    Jag gillar inte hjulen på Nitron, de är fööör små tycker jag, men vi kommer köra lika mycket på landet som i innerstaden.
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare